Stefan Söderqvist
Medlem
Haha 3 och 1 år i ett plan fram och tillbaks till Austin hade varit en upplevelse, dock många barnvakter ombord samt att det ska ju börjas i tid med MRTa med grabbarna? :d

Haha 3 och 1 år i ett plan fram och tillbaks till Austin hade varit en upplevelse, dock många barnvakter ombord samt att det ska ju börjas i tid med MRTa med grabbarna? :d
Tack för påminnelsen. Jag skulle visst hämta måndag eftermiddag. Får helt enkelt outsourca det.Jinxa inte jag ska hämta på förskolan tisdag eftermiddag![]()
Jag tar kontakt imorgon.Vem kontaktar SAS och ser till så de har extra allt i fikaväg?
Jag tänkte egentligen parkera i P51 på Arlanda men kommer knappast vara körbar så får nog fundera ett varv till på detta.40 stor stark. Tack.![]()
Vet inte riktigt, men är öppen för förslag. Har inget planerat innanNär tänkte folk dyka upp på Arlanda?
Vilken lounge?
Kan gästa i SAS men alla lär ju redan ha sitt på det torra. Hade gärna blivit ingästad i Pontus.
Har BC någon rollup eller annan reklam som vi kan använda på plats (incheck / lounge / prio boarding)
Vill ni ha lite taggar kan jag bistå med några. Rollup har funnits men inget jag har.När tänkte folk dyka upp på Arlanda?
Vilken lounge?
Kan gästa i SAS men alla lär ju redan ha sitt på det torra. Hade gärna blivit ingästad i Pontus.
Har BC någon rollup eller annan reklam som vi kan använda på plats (incheck / lounge / prio boarding)
Jag åker också från Solna. Hörs närmare och via PM.Vet inte riktigt, men är öppen för förslag. Har inget planerat innanKommer åka från Solna.
Köper gärna en taggVill ni ha lite taggar kan jag bistå med några. Rollup har funnits men inget jag har.
Har förvarnat att de ska ladda någon extra fikavagn, kan ju vara bra om någon mer påtalar det så ni inte får ölstopp i höjd med Island.