trekker
Medlem
Stackare, där framme missar du festen!Jag sitter på 4A på hemvägen. Åker dit några dagar i förväg så inte med på ditresan. Hojta till om jag ska langa ut några bärs från businesskabinen![]()
Stackare, där framme missar du festen!Jag sitter på 4A på hemvägen. Åker dit några dagar i förväg så inte med på ditresan. Hojta till om jag ska langa ut några bärs från businesskabinen![]()
--- 30B 30C --- --- --- --- ---
--- --- --- --- --- --- --- 31H
--- 33B --- --- --- --- --- ---
--- 35B --- --- --- --- --- 35H
41A --- --- --- --- 41F 41G 41H
--- --- 42C 42D --- 42F 42G 42H
--- --- --- --- --- 43F 43G 43H
44A --- --- --- --- --- --- ---
--- --- --- --- --- --- 45G 45H
46A --- --- --- --- --- --- ---
47A --- --- --- --- --- --- ---
--- --- --- --- --- --- --- ---
--- --- --- --- --- --- --- 50H
52A --- --- --- --- --- --- ---
--- 55B --- --- --- --- --- ---
4A -- -- --
--- --- --- --- 30E --- --- ---
31A 31B --- --- --- --- --- 31H
--- 33B --- --- --- --- --- 33H
35A 35B --- --- --- --- --- ---
--- --- --- --- --- 41F --- ---
--- 42B 42C 42D --- 42F 42G 42H
--- --- --- --- --- 43F --- 43H
--- --- --- --- --- 44F --- 44H
45A --- 45C --- --- --- 45G 45H
--- --- --- --- --- --- 47G 47H
--- --- --- --- --- --- 50G ---
52A --- --- --- --- --- --- ---
Jag sitter på 4A på hemvägen. Åker dit några dagar i förväg så inte med på ditresan. Hojta till om jag ska langa ut några bärs från businesskabinen![]()
Jag sitter på 4A på hemvägen. Åker dit några dagar i förväg så inte med på ditresan. Hojta till om jag ska langa ut några bärs från businesskabinen![]()
Kan bli intressant att få det provat, dvs gäller det att ankomma land side, eller air side, är det hjulen i backen på ankommande flyg eller vad räknas. Det är nästan så jag hoppas att ni får problem bara för att få reda på vad som händer.NÄR DU MÅSTE HA PÅBÖRJAT ANSLUTNINGSRESAN
Du måste ha påbörjat anslutningsresan i så god tid att du under normala förhållanden
ankommer till flygplats eller motsvarande senast två timmar före avgång.
Du måste planera in att ankomma minst två timmar innan avgång. Och dom skriver bara flygplats och inte checkin...
Jinxa inte jag ska hämta på förskolan tisdag eftermiddagKan bli intressant att få det provat, dvs gäller det att ankomma land side, eller air side, är det hjulen i backen på ankommande flyg eller vad räknas. Det är nästan så jag hoppas att ni får problem bara för att få reda på vad som händer.