Senaste nytt

Inofficiell BC träff 1-4 december i Hongkong.

Det börjar dra ihop sig... jag och @GOTATH bor på Conrad. Hurvida vilken klass det blir på SK ARN-HKG-ARN visar sig. Har inte så mycket erfarenhet av den så kallade ekonomiklassen. Men hoppas på Ert stöd, det känns både otäckt och spännande. Det har hänt några gånger att jag flippat ur och uppgraderat biljetten från low M till C (eller Z) i sista stund. Nu brukar i och för sig det bara hända 95 av 100 gånger. ;) :)
Har för mig att jag och @Sakoz sitter bredvid varandra. Om han blir uppgraderad och inte jag så hoppas jag att alla ni EBD och vänner i främre kabiner förser en simpel EBG med GT och annat gott så att jag klarar av resan!

Har för mig att jag och @Sakoz sitter bredvid varandra. Om han blir uppgraderad och inte jag så hoppas jag att alla ni EBD och vänner i främre kabiner förser en simpel EBG med GT och annat gott så att jag klarar av resan!
Stopp och belägg, reglerna säger ju faktiskt att man enbart har gratis dricka för sig och sin vän/familj när man reser i GO som Diamond, inte om man reser i Business ;).

Jag tror vi kan lösa drickandet, det kommer bli intressant att se vem/vilka som får en Courtesy Upgrade och om någon får plusgrade, OpUp eller om man helt enkelt uppgraderar på flygplatsen. Vi lär ju ha rätt bra data att jämföra sen vad som händer på longhaul när 15 pers som är EBG/EBD reser tillsammans :)

Stopp och belägg, reglerna säger ju faktiskt att man enbart har gratis dricka för sig och sin vän/familj när man reser i GO som Diamond, inte om man reser i Business ;).

Jag tror vi kan lösa drickandet, det kommer bli intressant att se vem/vilka som får en Courtesy Upgrade och om någon får plusgrade, OpUp eller om man helt enkelt uppgraderar på flygplatsen. Vi lär ju ha rätt bra data att jämföra sen vad som händer på longhaul när 15 pers som är EBG/EBD reser tillsammans :)
Känner mig utanför.... :(
Får hoppas på OpUp på LOT..... eller Austrian.... eller Thai...... eller Edelweiss......

Lite tråkigt jag flyger dit med SAS den 3e och verkar ju som att dom flesta ska flyga hem med den kärran den 4e ?
Får väl bli en annan gång isåfall :)

Toppen