Senaste nytt

Inofficiell BC träff 1-4 december i Hongkong.

Jag kunde inte hålla mig, så jag har bokat en tripp ner till Hong Kong nu också. Jag kommer landar runt 23:45 på fredagen, sen drar jag igen på söndag eftermiddag, så på lördagen kan jag haka på. Men jag kan ju alltid sms:a någon på fredag natt och se vart folk är, ifall ni är i farten. :) Jag kommer, likt @palmen och @Ricci bo på IC Grand Stafford Dec 2-4.

Ett perfekt tillfälle att bränna 30.000 avios på en t&r i C! :)
Du åker inte med China Eastern den här gången, va? ;)

Om någon har en bra masterplan för kvällen så är det bara lägga fram den.

Mitt förslag som jag tror jag skrev om tidigare var at mötas vid ölbaren vid Pier 3 på Hong Kong Island

Kolla så att den är öppen. När jag var förbi där i mitten av oktober såg det ut som hela stället genom gick en totalrenovering, åtminstone markdelen. Låg stora grus och stenhögar där.

Hej!

Som jag har förstått det så är vi många som bokat detta datum i och med dagens now or never! Det vore ju trevligt att styra upp en lunch/middag i Hongkong på något trevligt ställe under den helgen. Jag och frun är där och är öppna för förslag!

Preliminär lista på deltagare (uppdaterad 5/8):
Silverfux
palmen +1
stensth
GOTATH
Sakoz
Magino
staff
Anders Östling
DanielKif
Ricci
RobHK
JohanA
Brandten
Viking75
Alexander Chibout
Tonton
Smuffe
Jag kommer också! Var blir det middag på lördagen? Vilka sitter på exit row (eco)?

Det börjar dra ihop sig... jag och @GOTATH bor på Conrad. Hurvida vilken klass det blir på SK ARN-HKG-ARN visar sig. Har inte så mycket erfarenhet av den så kallade ekonomiklassen. Men hoppas på Ert stöd, det känns både otäckt och spännande. Det har hänt några gånger att jag flippat ur och uppgraderat biljetten från low M till C (eller Z) i sista stund. Nu brukar i och för sig det bara hända 95 av 100 gånger. ;) :)

Toppen