Senaste nytt

Inofficiell BC träff 1-4 december i Hongkong.

Det har väl att göra med reglerna för bonusresor och inget annat.
Ja, om inte Brandten ska göra en open jaw. Stopovers är ej tillåtna med EB Award som redan nämnt.

Jag gör nästan alltid Open jaws på mina awards och kompletterar med Cash eller avios för den extra flighten.

Kollade på Open Jaws också till tex Singapore men hittade inga anslutningar därifrån. Generellt måste jag säga att det var helt värdelöst att hitta vettiga flighter UT från Hong Kong. Enda alterantivet är ju i princip Bangkok och därifrån var det inte lätt att hitta plats heller. Blev som vanligt ett par nätters pusslande och några telefonsamtal till Tallinn innan det löste sig. Passar på att träffa en affärsbekant i Bangkok på vägen hem så lite nytta med nöje blir det.

Landar kl0805 3/12
Lyfter kl0750 4/12
:)

Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016

Jag kunde inte hålla mig, så jag har bokat en tripp ner till Hong Kong nu också. Jag kommer landar runt 23:45 på fredagen, sen drar jag igen på söndag eftermiddag, så på lördagen kan jag haka på. Men jag kan ju alltid sms:a någon på fredag natt och se vart folk är, ifall ni är i farten. :) Jag kommer, likt @palmen och @Ricci bo på IC Grand Stafford Dec 2-4.

Ett perfekt tillfälle att bränna 30.000 avios på en t&r i C! :)

Last edited:
Jag kunde inte hålla mig, så jag har bokat en tripp ner till Hong Kong nu också. Jag kommer landar runt 23:45 på fredagen, sen drar jag igen på söndag eftermiddag, så på lördagen kan jag haka på. Men jag kan ju alltid sms:a någon på fredag natt och se vart folk är, ifall ni är i farten. :) Jag kommer, likt @palmen och @Ricci bo på IC Grand Stafford Dec 2-4.

Ett perfekt tillfälle att bränna 30.000 avios på en t&r i C! :)
Många skulle nog säga att du är "lite konstig" men välkommen till Hong Kong om 1½ vecka där du får träffa likasinnade :)
Får vi tömma din minibar? ;)

Toppen