Agö
Medlem
Du behöver inget visum till Hong Kong.Ni som flyger SK t/r hur klarar ni er utan visum (landar kl0710 och lyfter kl0910)?
Du behöver inget visum till Hong Kong.Ni som flyger SK t/r hur klarar ni er utan visum (landar kl0710 och lyfter kl0910)?
HongKong är visumfritt i 90 dagarNi som flyger SK t/r hur klarar ni er utan visum (landar kl0710 och lyfter kl0910)?
Ok... lördagsfikat hjälper mig inte att tänka direkt men varför måste jag då flyga ut inom 24h? Det förstör alla mina roliga routingförslag.Du behöver inget visum till Hong Kong.
Det har väl att göra med reglerna för bonusresor och inget annat.Ok... lördagsfikat hjälper mig inte att tänka direkt men varför måste jag då flyga ut inom 24h? Det förstör alla mina roliga routingförslag.![]()
Om jag ska gissa är vi i området kring Lan Kwai fong fram till typ midnatt. Kan dock inte ge några garantier.Blir det för sent att landa i Hong Kong kl1745 och ta sig (hur?) till dit ni är (vart?).
Ja, om inte Brandten ska göra en open jaw. Stopovers är ej tillåtna med EB Award som redan nämnt.Det har väl att göra med reglerna för bonusresor och inget annat.
Många skulle nog säga att du är "lite konstig" men välkommen till Hong Kong om 1½ vecka där du får träffa likasinnadeJag kunde inte hålla mig, så jag har bokat en tripp ner till Hong Kong nu också. Jag kommer landar runt 23:45 på fredagen, sen drar jag igen på söndag eftermiddag, så på lördagen kan jag haka på. Men jag kan ju alltid sms:a någon på fredag natt och se vart folk är, ifall ni är i farten.Jag kommer, likt @palmen och @Ricci bo på IC Grand Stafford Dec 2-4.
Ett perfekt tillfälle att bränna 30.000 avios på en t&r i C!![]()