Brandten
Medlem
Oj sorry, väldigt otydligt! Jag hade award till Hong Kong men resten skulle vara med betald biljett, som jag inte bokat än.Fick du tillbaka något för anslutningsbiljetten till Phuket?
Oj sorry, väldigt otydligt! Jag hade award till Hong Kong men resten skulle vara med betald biljett, som jag inte bokat än.Fick du tillbaka något för anslutningsbiljetten till Phuket?
Jag kommer också att bo på det hotellet (3-4/12).Upp till var och en var man vill bo. Jag har bokat IC Grand Stafford för ca 2000 kronor för en natt.
Istället för en weekend med kompisarna till någon europeisk storstad som brukligt så lyckades jag övertala dem till att slå på Hong Kong för 2500 kr (får hoppas att de får blodad tand)
Det är dock bara jag som har EBG så nu undrar jag om det finns några vänliga själar som skulle kunna gästa in 2 pers i loungen den 1/12 och kanske även på hemresan 4/12?
Toppen! TackJag kan gästa 1 person den 4/12 iaf![]()
Jag kan gästa in en person den 1:a december på ARN.Istället för en weekend med kompisarna till någon europeisk storstad som brukligt så lyckades jag övertala dem till att slå på Hong Kong för 2500 kr (får hoppas att de får blodad tand)
Det är dock bara jag som har EBG så nu undrar jag om det finns några vänliga själar som skulle kunna gästa in 2 pers i loungen den 1/12 och kanske även på hemresan 4/12?
Låter intressant. Vad är det som är annorlunda? Intresse finns!Har bara skummat tråden. Är något bestämt i form av konkret tid och plats? Jag har en 'jul lunch' 1 December, men fredag och lördag borde funka. Kan anordna en annorlunda bar/pubrunda om intresse finns...
Jag kan gästa in en person den 1:a december på ARN.
Om någon har en bra masterplan för kvällen så är det bara lägga fram den.Har bara skummat tråden. Är något bestämt i form av konkret tid och plats? Jag har en 'jul lunch' 1 December, men fredag och lördag borde funka. Kan anordna en annorlunda bar/pubrunda om intresse finns...