Senaste nytt

Inget mer kaffe i Go? (en fråga som inte härstammar från "äkta" sas utan endast på en liten linje)

Fantastiskt rolig tråd, väntar med spänning på nästa rapport.

Har två resor med Jet Time-opererade SK-flygningar i juni. Över Östersjön till Riga.

Återkommer med rapport om även utrikes når upp till inrikes när det gäller inkonsekvent (eller kanske skandalöst konsekvent dålig) service och hoplappade flygplan.

Fantastiskt rolig tråd, väntar med spänning på nästa rapport.

Har två resor med Jet Time-opererade SK-flygningar i juni. Över Östersjön till Riga.

Återkommer med rapport om även utrikes når upp till inrikes när det gäller inkonsekvent (eller kanske skandalöst konsekvent dålig) service och hoplappade flygplan.
Mina senaste resor till och från Hannover för någon vecka sedan utfördes av JetTime. Det var OK, kärran var ny (levererad 2014). Att sedan Plus (som jag reste i) fick trycka ihop sig på fyra fullpackade rader medan Go närmast genomgående hade seatblock på utvägen kan måhända förklaras av viktfördelningsskäl, vad vet jag (kan inte sådant). Kaffe + dryck serverades och service var vänlig. Frukostmackan var dessutom god. Så nog kan även denna utförare leverera hyggligt.

Då var det inte OY-JZV

Jo, det var det :)
Setene er lys beige og i samme materiale som flybe/blue1/british airways bruker - skinnaktig.
image.jpg

Toppen