Agö
Medlem
Den kärran har ju kört för AZAL Azerbaijan Airlines. Säkert fräsch.Då var det inte OY-JZV
OY-JZV SAS Scandinavian Airlines ATR 72 - cn 789 - Planespotters.net Just Aviation
Den kärran har ju kört för AZAL Azerbaijan Airlines. Säkert fräsch.Då var det inte OY-JZV
Snak om uhørt og ikke mindst overdådig luxus! Kun det bedste er godt nok. SAS Super Deluxe First Class Premier Global Plus når det er bedst!Detta är OY-JZV innan den var ner i CPH och "lagades lite"
Visa bifogad bild 36997 Visa bifogad bild 36998 Visa bifogad bild 36999 Visa bifogad bild 37000
Mina senaste resor till och från Hannover för någon vecka sedan utfördes av JetTime. Det var OK, kärran var ny (levererad 2014). Att sedan Plus (som jag reste i) fick trycka ihop sig på fyra fullpackade rader medan Go närmast genomgående hade seatblock på utvägen kan måhända förklaras av viktfördelningsskäl, vad vet jag (kan inte sådant). Kaffe + dryck serverades och service var vänlig. Frukostmackan var dessutom god. Så nog kan även denna utförare leverera hyggligt.Fantastiskt rolig tråd, väntar med spänning på nästa rapport.
Har två resor med Jet Time-opererade SK-flygningar i juni. Över Östersjön till Riga.
Återkommer med rapport om även utrikes når upp till inrikes när det gäller inkonsekvent (eller kanske skandalöst konsekvent dålig) service och hoplappade flygplan.
Detta är OY-JZV innan den var ner i CPH och "lagades lite"
Då var det inte OY-JZV
Ha! Jag är inte galen alltså!!!Inget kaffe på planet till Visby i dag, men de om bord var trevliga och barnen fick massa choklad och flera leksaker