Senaste nytt

Inga Eurobonuspoäng från Hedvig?

Försäkringen har ju inget värde i sig, i alla fall inte för mig som är bosatt utomlands för stunden, när jag faktiskt hade behövt en fungerande försäkring så sket det sig rejält(svimmade av värmeslag och slog i huvudet så jag fick sy x antalstygn) Trygghansa ersatte detta i samband med en utökad hemförsäkring men Hedvig tvärnekade detta, vilket också var skälet till att jag sa upp försäkringen så fort poängen kommit in.
Hoppas det slutade bra med huvudet. :)
 

matado

Medlem
Kolla era Hedvig villkor. Blev idag varse om att det ej ingår någon Baggage försäkring i hemförsäkringen. Endast sjukdom och resestartsskydd. Konstigt när de marknadsför samarbete med ett flybolag.
 

backfire

Medlem
Herregud! Min kostar 125:-/månad hos Folksam! Måste vara villkoren jag behöver lusläsa
Ja din försäkring hos Folksam är nog mycket bättre och mer omfattande.
Jag beställde den enklaste så villkoren skiljer nog en hel del.

Edit.
Vi har aldrig haft våra katter försäkrade tidigare då jag anser att djurförsäkringar överlag har väldigt dåliga villkor med höga självrisker.
Men nu blev det så lågt pris och många eb-poäng, så det fick bli en kattförsäkring.
 
Last edited:

eddo

Medlem
Herregud! Min kostar 125:-/månad hos Folksam! Måste vara villkoren jag behöver lusläsa
Om min katt hade funnits på riktigt hade jag inte valt Hedvigs basförsäkring.

Iofs inte koll på villkoren i kattförsäkring en men jämförde hem-, bil- och hundförsäkring mot mina nuvarande försäkringar och Hedvigs villkor var klart sämre.

Tillägg: ser nu att det verkar ha uppdaterat villkoren för åtminstone vissa försäkringar sedan jag jämförde, det var ett tag sedan, så kanske värt att kolla igenom på nytt. Verkar dock ha blivit dyra istället (hundförsäkring).
 
Last edited:

Sir Lemon

Medlem
Om min katt hade funnits på riktigt hade jag inte valt Hedvigs basförsäkring.

Iofs inte koll på villkoren i kattförsäkring en men jämförde hem-, bil- och hundförsäkring mot mina nuvarande försäkringar och Hedvigs villkor var klart sämre.

Tillägg: ser nu att det verkar ha uppdaterat villkoren för åtminstone vissa försäkringar sedan jag jämförde, det var ett tag sedan, så kanske värt att kolla igenom på nytt. Verkar dock ha blivit dyra istället (hundförsäkring).
Ett av villkoren jag såg var att man hade katt ;)
 
Toppen