Frugan tog också försäkringen så 20 600 poäng för 300 kr för oss. (Studentrabatt)Idag trillade poängen från Hedvig in. 10000p plus 100 månatliga, dvs 300p. Summa: 10300 poäng för drygt 200kr.
Ni som fick poäng hade visst kvar försäkringen?
Jag sa upp typ dagen efter 3 månader har gått, får se hur det blir![]()
Samma här, försökt sedan igår eftermiddag när poängen kom.Någon mer som har problem att säga upp försäkringen i appen? Den står bara och tuggar.
Försäkringen har ju inget värde i sig, i alla fall inte för mig som är bosatt utomlands för stunden, när jag faktiskt hade behövt en fungerande försäkring så sket det sig rejält(svimmade av värmeslag och slog i huvudet så jag fick sy x antalstygn) Trygghansa ersatte detta i samband med en utökad hemförsäkring men Hedvig tvärnekade detta, vilket också var skälet till att jag sa upp försäkringen så fort poängen kommit in.Hmm… och sen så gnölas det om att det aldrig eller sällan kommer några bra poäng erbjudanden…
Surprise Surprise…
Försäkringen har ju inget värde i sig, i alla fall inte för mig som är bosatt utomlands för stunden, när jag faktiskt hade behövt en fungerande försäkring så sket det sig rejält(svimmade av värmeslag och slog i huvudet så jag fick sy x antalstygn) Trygghansa ersatte detta i samband med en utökad hemförsäkring men Hedvig tvärnekade detta, vilket också var skälet till att jag sa upp försäkringen så fort poängen kommit in.