Senaste nytt

Inga Eurobonuspoäng från Hedvig?

Någon mer som har problem att säga upp försäkringen i appen? Den står bara och tuggar.

Screenshot_20231003_235318_Hedvig.jpg

Hmm… och sen så gnölas det om att det aldrig eller sällan kommer några bra poäng erbjudanden…

Surprise Surprise…
Försäkringen har ju inget värde i sig, i alla fall inte för mig som är bosatt utomlands för stunden, när jag faktiskt hade behövt en fungerande försäkring så sket det sig rejält(svimmade av värmeslag och slog i huvudet så jag fick sy x antalstygn) Trygghansa ersatte detta i samband med en utökad hemförsäkring men Hedvig tvärnekade detta, vilket också var skälet till att jag sa upp försäkringen så fort poängen kommit in.

Försäkringen har ju inget värde i sig, i alla fall inte för mig som är bosatt utomlands för stunden, när jag faktiskt hade behövt en fungerande försäkring så sket det sig rejält(svimmade av värmeslag och slog i huvudet så jag fick sy x antalstygn) Trygghansa ersatte detta i samband med en utökad hemförsäkring men Hedvig tvärnekade detta, vilket också var skälet till att jag sa upp försäkringen så fort poängen kommit in.

Var försiktigt med sånt, är du dubbelförsäkrad för samma sak finns alltid risken att de nekar med hänvisning till att du är försäkrad genom någon annan. Om både bolagen nekar så sitter du i skiten.

Toppen