Senaste nytt

Inga Eurobonuspoäng från Hedvig?

Fick precis svar i chatten att de började betala ut poängen och börjar med dem som tecknade vid början av juni sen jobbar sig framåt.

Dvs. vänta... :)
för varje utbetalning måste de har en quorum på minst 9 medarbetare där minst 66% av deltagare godkänner utbetalningen av poäng ;). Personalkostnaden för hantering av poängen måste långt överskrida inköpskostnaden för poängen.

Jag menade inte att det är inte poängen som är deras finansiella problem, däremot att något som verkar vara motvilja att betala för poängen är ett tecken på att företaget kan ha generella finansiella problem.

Tror du att faktumet att leverantören av toapapper till SAS har problem att få betalt betyder att det är kostnaderna för toapappret är anledningen att SAS är i chapter 11.

Jag hänger inte med i din jämförelse av toalettpapper, Hedvig och Chapter-11. Utveckla gärna.

Jag hänger inte med i din jämförelse av toalettpapper, Hedvig och Chapter-11. Utveckla gärna.
När jag skrev om Hedwig och konkurs jag menade att deras synbar ovilja att leverera poängen kunde vara ett tecken på finansiella problem, inte orsaken till problemen. Samma sak med SAS, deras obetalda räkningar för toapapper är ett tecken på finansiella problem, inte orsaken.

Fick precis info från en vän att det kommit poäng från Hedvig.
Jag har också fått mina, uppdelat på 3 poster.

Toppen