Såvitt jag vet hade jag 23 nätter och 17 stays. Alltså “kort” enligt countern.
Million Miler Medlem 12 September 2025 #151 Såvitt jag vet hade jag 23 nätter och 17 stays. Alltså “kort” enligt countern.
Fredah Medlem Lördag kl 09:10 #152 Million Miler skrev: Såvitt jag vet hade jag 23 nätter och 17 stays. Alltså “kort” enligt countern. Klicka för att utvidga... Du kanske också hade ett meddelande i appen? Fredah skrev: Funkade för mig, bokade och bodde innan statusen gick ut och nu är den förlängd. Tack för tipset. Klicka för att utvidga...
Million Miler skrev: Såvitt jag vet hade jag 23 nätter och 17 stays. Alltså “kort” enligt countern. Klicka för att utvidga... Du kanske också hade ett meddelande i appen? Fredah skrev: Funkade för mig, bokade och bodde innan statusen gick ut och nu är den förlängd. Tack för tipset. Klicka för att utvidga...
Avdankad Medlem Lördag kl 18:29 #153 Brandforce skrev: Min VIP går ut 10/25 och är ett antal nätter ifrån att nå upp i nivå, gjorde ni något speciellt för att få förlängt? Klicka för att utvidga... Jag har 5 nätter och 2 stays 2025 varav den senaste i Augusti. Definitivt inte tillräckligt enligt normala förhållanden.
Brandforce skrev: Min VIP går ut 10/25 och är ett antal nätter ifrån att nå upp i nivå, gjorde ni något speciellt för att få förlängt? Klicka för att utvidga... Jag har 5 nätter och 2 stays 2025 varav den senaste i Augusti. Definitivt inte tillräckligt enligt normala förhållanden.
N Nippetippe Medlem Söndag kl 16:45 #154 Jag har bibehålligt VIP även om jag knappt var halvägs tidigare. Nytt datum är augusti 2027 för VIP.