Million Miler
Medlem
Fick precis min förlängd också. Gäller till 09/27Hur länge gäller VIP statusen?
Fick precis min förlängd också. Gäller till 09/27Hur länge gäller VIP statusen?
Då kanske man hoppas att det inte är en glitch när jag har samma. 30 nätter/20 stays för 2 år är ganska bra. Har varit nöjd med perksen, så kommer nog styra nätter till Radisson när det är alls möjligt.Fick precis min förlängd också. Gäller till 09/27
Jag har varit väldigt nöjd också. Om jag inte kan bo på Hilton i Skandinavien/Europa så har Radisson varit mitt “andra” val. Min “counter” visade dock i augusti att jag hade 23 nights och behövde 7 för att återkvalificera.. men var det inte ett reducerat antal (15?) för förlängning vid Status Match(?).Då kanske man hoppas att det inte är en glitch när jag har samma. 30 nätter/20 stays för 2 år är ganska bra. Har varit nöjd med perksen, så kommer nog styra nätter till Radisson när det är alls möjligt.
Förlängt även här, överraskande.
Min VIP går ut 10/25 och är ett antal nätter ifrån att nå upp i nivå, gjorde ni något speciellt för att få förlängt?Även jag fick två års förlängning
Bodde till det blev 20 vistelserMin VIP går ut 10/25 och är ett antal nätter ifrån att nå upp i nivå, gjorde ni något speciellt för att få förlängt?
Jag nådde mina 30 nätter och 20 stays, sen tog det typ 10 dagar in i September före förlängningen syntes i profilen.Min VIP går ut 10/25 och är ett antal nätter ifrån att nå upp i nivå, gjorde ni något speciellt för att få förlängt?