Lånar tråden lite. Bokade igår hyrbil hos Hertz i Sverige via SAS hemsida. Gick igenom hela bokningsprocessen och får på slutet upp en sida som är en bokningsbekräftelse. Har dock inte fått det sedvanliga mejlet med bokningen och den syns inte i appen heller. Eftersom jag inte hade skrivit ner bokningsnumret så gick jag igenom hela processen en gång till. Även denna gång fick jag varken mejl eller uppdatering i appen, men tog skärmbild och kan söka upp min bokning på hemsidan.
Jag har ju dock en bokning till nu, där jag inte har en aning om bokningsnumret. Ska kontakta SAS och fråga men ville kolla om någon annan haft liknande problem? Detta är helt nytt för mig - funkat utmärkt med mejl och app senast för 2-3 veckor sedan.