Senaste nytt

Hyrbil och nivåpoäng

Fick du rätt mängd poäng i slutändan? Har en bokning med just Europcar i januari men funderar på om jag bör byta efter att ha läst din rapport..
nej, har ännu inte fått rättning. Europcar nekar till att de har möjlighet att göra ngt och hänvisar bara till SAS. SAS hänvisar i sin tur tillbaks till Europcar. Som sagt finns det ingen länk för efterreg. Jag passade på att rapportera den avsaknade länken när jag ringde in i ett annat ärende för någon månad sen men surprise surprise så har inget hänt.
Det vore intressant att höra om det finns positiva exempel här på forumet – om jag bara haft otur, eller om det rör sig om återkommande/systemfel.

nej, har ännu inte fått rättning. Europcar nekar till att de har möjlighet att göra ngt och hänvisar bara till SAS. SAS hänvisar i sin tur tillbaks till Europcar. Som sagt finns det ingen länk för efterreg. Jag passade på att rapportera den avsaknade länken när jag ringde in i ett annat ärende för någon månad sen men surprise surprise så har inget hänt.
Det vore intressant att höra om det finns positiva exempel här på forumet – om jag bara haft otur, eller om det rör sig om återkommande/systemfel.
Jag hade en liknande upplevelse tidigare (hyrde bil i augusti, men fick inga poäng). Tillslut så fick jag en emailadress (marketing.airlinepartnerships@europcar.com) från Diamond-supporten och allt löste sig inom några timmar.

Någon som har en liknande mail för avis?

Skickade till se.customercare@abg.com för en månad sedan och fortfarande inget svar.

Skrev på Twitter till Avis och fick följande svar:

”Hello, I am sorry for the delay in this matter. You have not received the points due to this rental location being a non-participating location, and that is the reason you have not seen the points.”

Tröttsamt att det alltid ska strula.

Toppen