Senaste nytt

Hyr från Hertz tjäna 5.000 poäng och chans att vinna 25.000

Ok, tack, då vet jag.

Måste man visa sitt EuroBonus-kort när man hämtar bilen, eller räcker det att boka med rätt koder?
Har aldrig behövt visa kort för att få rabatt. Däremot är det värt att vara tydlig vid uthämtningen och kolla att Eurobonusnumret ligger med i kontraktet, så slipper du efterregistrera.

Vid min första bokning låg inte mitt Eurobonusnummer inne i kontraktet. Jag bad de lägga till numret men agenten menade att det inte gick. Han lovade att lägga till det manuellt efter jag lämnat tillbaka bilen men det litar jag inte på.

Är det smartaste att skicka ett e-postmeddelande till Frequent_Travelers@hertz.com?

Skall bli intressant att se om man får några poäng.
När jag landade igår i Düsseldorf så hade Hertz inga bilar kvar utan rekommenderade att kolla med de andra hyrbils firmorna på flygplatsen. Så det blev Sixt istället, får försöka claima de 5000 poängen när jag kommer hem. Samt jaga Hertz på mellanskillnaden på priset.

Känns som ett lotteri ifall man ska få några EB-poäng över huvud taget när man hyr på Hertz. Har fått en gång på senaste fyra hyrorna...

Jag noterade nu när jag precis bokade att Hertz kallade bonuskoden SAS EUROBONUS SRC NO, trots att jag använde länken "Sverige". Någon som märkt detta tidigare?

Det var alltså: rabattkod(CDP) 736686 och PC-kod 203592

Som jag använde.

Toppen