Senaste nytt

Hyr från Hertz tjäna 5.000 poäng och chans att vinna 25.000

Att få poäng från Hertz är som bekant inte det enklaste, hur vet vi att de verkligen delar ut 25x 25.000 ?

Pristävlingar i marknadsföring/reklam
Marknadsföringens utformning

En arrangör av en pristävling får kräva att en deltagare ska köpa en produkt för att få delta i tävlingen.
Utformningen av pristävlingar bedöms framför allt enligt 10 § marknadsfö- ringslagen (2008:486).
Lagen ställer krav på att all väsentlig information tydligt ska lämnas i marknadsföringen.

https://www.lotteriinspektionen.se/...ent/skillnaden-mellan-lotteri-och-tavling.pdf

Jag har kanske missat det, men jag har inte sett att vinnarna för den förra tävlingen publicerats någonstans.
HERTZ: hyr minst 1 dag och tjäna 4000 poäng | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Att få poäng från Hertz är som bekant inte det enklaste, hur vet vi att de verkligen delar ut 25x 25.000 ?

Jag har kanske missat det, men jag har inte sett att vinnarna för den förra tävlingen publicerats någonstans.

Jag kom att tänka på det, får/kan dem redovisa vilka som vann på ett sätt så vi kan dubbelkolla?
Vem vill ha sitt namn och kontaktuppgifter på deras hemsida?

Jag kom att tänka på det, får/kan dem redovisa vilka som vann på ett sätt så vi kan dubbelkolla?
Vem vill ha sitt namn och kontaktuppgifter på deras hemsida?

Utdelning av poängcheckar i SAS lounge?

millionaire_maker_winner_500w.jpg

Jag har inte lyckats få igenom någon bokning med de aktuella koderna, jag skrev till Hertz och fick följande svar:
Hello,
thank you for your message and feedback! We are so sorry that there has been some technical problem at the time of reservation! We will add this SAS Eurobonus campaign code to your rental agreement. Unfortunately we are not 100% sure that this action will generate correct amount of points to your account. Normally when campaign code is placed on reservation from the beginning system will generate points automatically to customers Eurobonus account. So please follow your account and if points won't appear to your account, contact us and then we will find some other solution.

Tur man inte hade bokat för mer än en vecka sedan, var bara att boka om för 80SEK till så blir det fler SAS-poäng... :)

Finns det någon nackdel att bli medlem på Hertz och logga in när man bokar en bil?
Eller är det bättre att stanna som gäst?

Finns det någon nackdel att bli medlem på Hertz och logga in när man bokar en bil?
Eller är det bättre att stanna som gäst?
Flera rapporterar lägre priser då du bokar som gäst. Jag har också märkt olika priser men detta har berott på de förval (tex självriskreducering, stöld mm) som jag slarvade ihop då profilen skapades.

Toppen