Senaste nytt

Hur tidigt behöver man vara på Arlanda under Covid-19?

Marcus G

Ny medlem
<-snip->
Så denna gång regerade 5F. Första gången jag ser denna stora skillnad.

Verkar onekligen vara lite varierande då ja beroende på dag/tid. Kommer med Arlanda Express till T5 på torsdag nästa vecka och då är det väl vid 5F man kommer upp om jag minns rätt.
 

Nikje

Medlem
Idag vid 12-tiden: 5D gissningsvis 10-15 minuter Fast Track (gick bara förbi p g a bag drop SAS) och in i Sky City för Slow Track. 5F tog 10 minuter i Fast Track och kanske 150 meter kö i Slow Track.
 
  • Gilla
Reactions: obs

obs

Medlem
ARN 13:30
Långa köer. Helt ut förbi SAS diskarna i 5F och ut till trappan i Sky City för den andra säkerhetskontroll. Fast track väl runt 10 minuter i 5D och lite mindre i 5F
 

Rickard_O

Medlem
Tog tiden när jag kom till 5D’s fast track.
(Se tidstämpel, var en stund sen)


C2B5B261-E55A-4F3E-AFAB-EE26F180A8FC.png
 

011430121

Medlem
Fick detta inför en resa med Swiss imorgon

Important flight info LX1255 (ARN-ZRH) 04 June 22

Dear Mr.

Due to longer waiting times at the security checks at Stockholm Arlanda Airport, we would like to ask you to arrive at the airport early. In addition, we are happy to offer you a late-night check-in the evening before your departure in Terminal 5, counters 71-90. (open 4pm - 6pm). To keep waiting times as short as possible, please use online check-in (www.rb.gy/ogpure) or the SWISS app.

Sincerely,
SWISS
 

011430121

Medlem
Ser från Hotellfönstret att kön till T5 D kontrollen gåt åtminstone till rulltrappan i Sky City där passagerarna från tågen kommer upp
 
Toppen