Cristoffer Cedergren
Medlem
Fredag-söndag vecka 8 kommer vara knökat pga start/slut på sportlov i Stockholm och länen söder om.
Inga problem, du kommer även att hinna till loungen som öppnar 05,00Vad tror ni om veckorna framöver? minskade restriktioner, men sportloven börjar.
Jag ska åka med SK1415 ARN-CPH 06:00 den 17/2, behöver checka in väska och innehar EBG.
Det är ju dock lite begränsat med alternativ att ta sig till arlanda vid denna tid. (jag utgår från Mariatorget), är första arlanda express tidigt nog under första sportlovsveckorna tror ni? (inte stockholms lov dock). Det ankommer arlanda 04:38
Det var rätt bra kö till Pontus 04:50, så vi skippade också den frukosten idag och spelade säkert framför egen kasse och gick till SAS-loungen.Snabbrapport från Sportlovslördag vecka 9 den 26/2
Vågade inte ta frukosten på Amex/Pontus med tanke på att vi hade boarding 05:30.
- Säkerhetskontrollen vid SkyCity kl 04:40 - 0 min kö, FastTrack var stängd
- SAS Lounge kl 04:50 - kö ner längs hela trappen, rätt bra tempo på blippandes när dom öppnade kl 05:00
![]()
Fan jag glömde helt bort påsklovet på måndag, hoppas uppladdningen av dokumenten blir godkända hos Lufthansa nu så man kan checka in online inför fakiren på måndag till Frankfurt...
Brutala köer på Arlanda nu, påskresandet har börjat. Köp Fast Track om ni inte redan har det.
Fan jag glömde helt bort påsklovet på måndag, hoppas uppladdningen av dokumenten blir godkända hos Lufthansa nu så man kan checka in online inför fakiren på måndag till Frankfurt...