Senaste nytt

Hur ska det gå till när man drar sitt medlemskort i butik?

Sedärja! Tog 8 dagar för kortet att anlända.
18 Juli - Beställer kortet
21 Juli - Skickat enligt dateringen på brevet
26 Juli - Anländer hem

Det är alltså posten som tar lång tid på sig. Jag är nöjd - Hoppas Ni får hem ett kort snart också :)

SAS.jpg

Såg följande i en Odd Molly butik. Tänk om alla som har ett samarbete haft det. Dessutom hade de anställda information hur det fungerar och hur man använder sina kort.

Jag var o handlade på Löplabbet (Fleminggatan, Sthlm) igår. De var väl instruerade i hur det hela skulle gå till och hade t.o.m. en lathund som de tog fram. De var mycket tydliga med att jag var tvungen att ha det fysiska EB-kortet annars skulle jag inte få mina poäng. Först swipade jag alltså EB-kortet och kortläsaren tog då emot det som ett vanligt betalkort och undrade om summan var korrekt. Jag skulle då enl. instruktion från personalen trycka på grön knapp och fick då svaret: "Medges ej". Efter det fick jag göra om processen men med mitt AMEX istället och betala som vanligt. Så var rutinen enligt personalen på Löplabbet. Nu får vi se om poängen trillar in :)

Trillade poängen in? Frågar då jag själv var på Löplabbet och inhandlade skor igår :)

Någon som vet var man beställer ett kort utan betalfunktion? Jag klickar runt på sas.se men hittar inte rätt. Tack!

Toppen