Senaste nytt

Hur mycket mat & dryck ingår i SAS Plus egentligen

Märkligt. Flög plus intra Europa förra veckan och blev erbjudnen en chokladbit till kaffet. Tackade nej. Det verkar inte riktigt vara konsekvent detta.
Ja, intra Europa ska man få de fina pralinerna till/efter kaffet. Men på longhaul är Plus i princip bara en något större stol och fri dryck.

Inget annat i business heller? Rimmar ju onekligen illa med sälj kanalerna där det står att allt ingår. Men jag kan inte påstå att det är förvånande....

Inget annat i business heller? Rimmar ju onekligen illa med sälj kanalerna där det står att allt ingår. Men jag kan inte påstå att det är förvånande....
Dom kan väl inte ta betalt för något som finns ombord om man reser i C? Måste väl betyda att dom tar bort övriga snacks och bara kör med Gott & Blandat samt nötter?

Jag tolkar det som att det är två sektioner med info i skärmdumpen, den enda som visas är dock vad som ingår i plus, man har lämnat ute den delen om vad som ingår i business.

Jag tolkar det som att det är två sektioner med info i skärmdumpen, den enda som visas är dock vad som ingår i plus, man har lämnat ute den delen om vad som ingår i business.
Hur såg det ut med snacks etc på din resa sfo-cph tidigare i veckan? Du reste i C då va?

Kanske bara är Nötter som ingår i CU :rolleyes:

Lås första meningen under det som är överstruket med rosa. Där står tydligt att inget annat ingår i business.

Lås första meningen under det som är överstruket med rosa. Där står tydligt att inget annat ingår i business.
Du ser ju dock inte vad som står ovanför vad som ingår i plus. Där kan det ju tex stå att chips, nötter, choklad, godis mm ingår i sas business. Kan ju vara så att nötmix 1 ingår men inte nötmix 2.
Jag tolkar i alla fall skärmdumpen som att man lämnat ute infon om vad som ingår i SAS Business

Toppen