Lås första meningen under det som är överstruket med rosa. Där står tydligt att inget annat ingår i business.
Det är två sektioner. Det som syns gäller Plus, inte Business. Endast Plus syns på bilden.
Lås första meningen under det som är överstruket med rosa. Där står tydligt att inget annat ingår i business.
Tror din teori stämmer.Jag tolkar det som att det är två sektioner med info i skärmdumpen, den enda som visas är dock vad som ingår i plus, man har lämnat ute den delen om vad som ingår i business.
SJälvserveringen innehöll den vanliga chokladasken, nötter, gott och blandat, chips och anthon berg choklad (de gröna i papper) vad jag kommer ihåg i godisväg. Fokuserade inte så mycket på detta innehåll så minnet kanske sviker.Hur såg det ut med snacks etc på din resa sfo-cph tidigare i veckan? Du reste i C då va?
Kanske bara är Nötter som ingår i CU![]()
Det är ju klart och tydligt ett eget stycke tycker jag. Man ser tillräckligt mycket av stycket innan.Du ser ju dock inte vad som står ovanför vad som ingår i plus. Där kan det ju tex stå att chips, nötter, choklad, godis mm ingår i sas business. Kan ju vara så att nötmix 1 ingår men inte nötmix 2.
Jag tolkar i alla fall skärmdumpen som att man lämnat ute infon om vad som ingår i SAS Business
Längre bak i planet kan man ju hitta mer god Mikkeller öl efter att den druckits upp i Business kabinen *true story*- i Business har vi ett annat snackssortiment som innehåller fler saker. Chips, kakor, olika fina chocklader med mera. Ingen idé att leta efter något bättre längre bak i planet![]()
Är inte detta lite snålt på Plus long-haul då man erbjuds i princip mer på en plus intra europa typ arn-cph i "snacks väg"?- i Plus serveras endast Gott & Blandat och våra standard nuts (mandlar). Vi uppmanas vara konsekventa till produkten och inte ge ut något annat, då "detta är vårt sortiment för tillfället".
Haha, helt underbart hur du vinklar och tolkar saker...Men som någon sa i den andra tråden: det är ju "snobbism" att klaga.
Haha. Korrekt, förstod aldrig riktigt varför det skulle vara snobbism.Haha, helt underbart hur du vinklar och tolkar saker...