Pierre Bergström
Medlem
OK! Tack för klargörande! Lite märkligt kan man tycka men å andra sidan vill de väl få ner antal LTG, undrar hur många innehavare av LTG det finns idag, förmodligen inget de kommer gå ut med.
Tänk det bara som en inriktad höjning av gränsen att bli guld.OK! Tack för klargörande! Lite märkligt kan man tycka men å andra sidan vill de väl få ner antal LTG, undrar hur många innehavare av LTG det finns idag, förmodligen inget de kommer gå ut med.
Jag ska flyga till Singapore från Arlanda och funderar på att flyga boka SAS codeshare med Singapore Airlines. Vet någon om det ger Level Points eller är det bättre att välja annat bolag om jag vill få just Level points hos SAS?
HAde en flight med KLM/AIR france i början av december. hade lagt in eurobonus hos KLM.... inga poäng har dykt upp.
Har ringt in och anmält detta 2ggr. Inget har skett än trotts löfte.
På saknade poäng på SAS hemsida går det fylla i allt men inte "skicka in" ... inget händer. Egentligen samma bugg som i pointsharinggruppen.
Får nedan fel.
Någon med samma problem? Någon mer som haft problem få poäng från KLM/Air france?
Visa bifogad bild 160818
Tack. hittade den tråden. Är nog inte tillräckligt "tech savy" för att ge mig på det....Väldigt många får detta fortfarande.. Finns ett script på flyertalk som löste detta, men dels ska man veta vad man gör då mycket kan gå fel, o dels verkar det som sas har gjort lite förändringar till sidan vilket gör skriptet ännu mer risky.. Bästa är nog bara o vänta på att de löser det..
No. But you can make a points group together. Each person with their own individual account.Can I also receive points for my family members ( wife and child)?