Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

agehall

Medlem
Som sagt, bokar du codeshare har du ingen som helst möjlighet att veta vad du kommer att tjäna. Räkna med 0 och se allt annat som en bonus.
 

andersl

Medlem
Blir galen. Har letat och letat men eftersom jag inte vet vad jag ska leta efter så hittar jag det aldrig. :)

Är säker på att jag i den här tråden såg någon som tipsade om en sida där man kunde se olika intjäningsgrader på olika flygbolag? Sitter och planerar ett par resor och kan välja mellan SK flighter (operated by LH eller SA) så hade varit kul att veta vilket man ska boka med.

Kan det vara den här du söker?
Where to Credit | How Many Airline Miles | Every Frequent Flyer Program
 

Wendestam

Medlem
Nån som vet vad som gäller här? Är ju British Midland som utför flygningen åt Estonian Air... Den har jag inte sett förut. Vågar jag hoppas på några EB-poäng?
Annars utgår jag från noll och blir glatt överraskad :)

upload_2015-8-19_9-39-48.png
 

Impendill

Medlem
Jag försöker att efterregistrera en Avianca Brazil flight till min sambos EB-konto men får bara upp "Vi kan inte matcha informationen på din biljett. Vänligen använd det manuella formuläret." Sen är rutan där man skriver i flightnummer rödmarkerad. 06 6153 heter flighten men det funkar inte.

Jag har fått poäng till M&S men jag vill efterregga till EB för min sambo vars poäng ej kommit in.

När jag går till det manuella formuläret så står det samma sak. "flight number empty or wrong". Vad ska jag göra?
 

riche

Medlem
Råkade ut för samma problem när jag skulle regga en A3 flight på min sambo. Riktigt störande, använde till slut det manuella formuläret och hittade ingen annan utväg än att hitta på ett flightnr som systemet accepterade. Använde sedan rutan längst ner, för att i fritext förklara situationen.

Behöver ju knappast säga att det här var några dagar sedan och jag har fortfarande inte hört flaska. Men det gick att skicka iväg något, väntar med spänning :)

Jag försöker att efterregistrera en Avianca Brazil flight till min sambos EB-konto men får bara upp "Vi kan inte matcha informationen på din biljett. Vänligen använd det manuella formuläret." Sen är rutan där man skriver i flightnummer rödmarkerad. 06 6153 heter flighten men det funkar inte.

Jag har fått poäng till M&S men jag vill efterregga till EB för min sambo vars poäng ej kommit in.

När jag går till det manuella formuläret så står det samma sak. "flight number empty or wrong". Vad ska jag göra?
 
Toppen