Senaste nytt

Hur många Eurobonuspoäng tjänar jag?

Treo

Medlem
Men jag tolkar det som att det är något unikt för ARN-ZRH? EB har inte ändrat på principen va? Andra *A flighter på mitt kontoutdrag antyder att de fortfarande, normalt sett, rundar uppåt

Jo, annars har jag nog fått avrundning uppåt. Men som sagt, ARN-ZRH blir jag konsekvent "blåst" på. Dock utan att gråta annat än på BC.se.
 

Brandten

Medlem
Blir galen. Har letat och letat men eftersom jag inte vet vad jag ska leta efter så hittar jag det aldrig. :)

Är säker på att jag i den här tråden såg någon som tipsade om en sida där man kunde se olika intjäningsgrader på olika flygbolag? Sitter och planerar ett par resor och kan välja mellan SK flighter (operated by LH eller SA) så hade varit kul att veta vilket man ska boka med.
 

agehall

Medlem
Blir galen. Har letat och letat men eftersom jag inte vet vad jag ska leta efter så hittar jag det aldrig. :)

Är säker på att jag i den här tråden såg någon som tipsade om en sida där man kunde se olika intjäningsgrader på olika flygbolag? Sitter och planerar ett par resor och kan välja mellan SK flighter (operated by LH eller SA) så hade varit kul att veta vilket man ska boka med.

Om du vill veta hur mycket du tjänar ska du inte välja någon av dessa CODESHAREs! Så fort du bokar codeshare inom *A så är det enda du vet att du tjänar mellan 0 och 300% miles. Om du istället bokar rena LH alt SA flighter så kan du kolla på SAS hemsida vad respektive flight ger.
 

Brandten

Medlem
I know... men nu är det en kund som betalar och boka SK (operated by) kostar ca 6000kr. Rena LH eller SA kostar 9000kr så tänkte jag skulle passa på och maxa EB. :(

EDIT: Hm, eller lägga mellanskillnaden själv. Jag lägger upp en leta-flygbiljett-tråd och ser om någon har tips.
 
Toppen