Inga problem, här har du: Haha tack ;)
T Toby Medlem 20 November 2012 #151 agehall skrev: Inga problem, här har du: Klicka för att utvidga... Haha tack
V vicce Medlem 20 November 2012 #152 FF#1 skrev: på di.se - Nyheter berättar en "Expert" vad vi bör göra med poängen.... di.se - Experten: Konsumera din Eurobonus Klicka för att utvidga... Vettig artikel... Tog ju ut mina poäng som presentkort, men såg att jag hade 14 dagars ångerrätt, vilket jag mailade Inflightservice om idag att jag vill ångra, då jag känner att jag hellre uppgraderar till C vid resa än att få någon tusenlapp i presentkort.
FF#1 skrev: på di.se - Nyheter berättar en "Expert" vad vi bör göra med poängen.... di.se - Experten: Konsumera din Eurobonus Klicka för att utvidga... Vettig artikel... Tog ju ut mina poäng som presentkort, men såg att jag hade 14 dagars ångerrätt, vilket jag mailade Inflightservice om idag att jag vill ångra, då jag känner att jag hellre uppgraderar till C vid resa än att få någon tusenlapp i presentkort.
T Tommy Palomäki Medlem 20 November 2012 #153 Nu har min laptop väska och trolley kommit. Jag är jätte nöjd för köpet. Hög kvalitets känsla på båda produkter. Laptop väskan: SAS EuroBonus Shop: KKDK Laptop Briefcase Trolley: SAS EuroBonus Shop: KKDK 4-Wheel Cabin Trolley 52 cm Jag ångrar inte att löste ut lite poäng för dessa produkter.
Nu har min laptop väska och trolley kommit. Jag är jätte nöjd för köpet. Hög kvalitets känsla på båda produkter. Laptop väskan: SAS EuroBonus Shop: KKDK Laptop Briefcase Trolley: SAS EuroBonus Shop: KKDK 4-Wheel Cabin Trolley 52 cm Jag ångrar inte att löste ut lite poäng för dessa produkter.