Senaste nytt

Hur ändrar jag mat på SAS?

Jasså du också ;)

Men vad kan man välja mellan?
Det här? (längst ned)
Förbeställ måltider. Frukost, lunch, middag och mer | SAS

Ringde in till guldsupporten och han kunde hjälpa till att ändra mat:
- Smörgås (som jag ju ändå kan välja ombord när jag väl sitter där och ser om det är laxlåda eller inte).
- Pizzabit (som jag ju ändå kan välja ombord när jag väl sitter där och ser om det är laxlåda eller inte).

Har vi tur blir det låda med något annat än lax. Blir någon timme lounge-hopping också på morgonen på vägen hem så får väl käka där! :)

- Smörgås (som jag ju ändå kan välja ombord när jag väl sitter där och ser om det är laxlåda eller inte).
- Pizzabit (som jag ju ändå kan välja ombord när jag väl sitter där och ser om det är laxlåda eller inte).

Har vi tur blir det låda med något annat än lax. Blir någon timme lounge-hopping också på morgonen på vägen hem så får väl käka där! :)
Fast nya given är väl att du bara får välja smörgås om det blir någon över efter försäljning i go? Lite beroende på vad det var för väder när cc gick upp på morgonen?

Jag har alltid utan något som helst knorr fått byta ut kuben mot smörgåsen, som jag förvisso tycker är nästan än värre. Pizza slicen är den mest ätbara och finns oftast inte. Tyvärr då.

Nu bokar jag inte plus för matens skull enbart. :rolleyes:

Det gick inte att välja kycklingkuben de har till försäljning i Go?

Toppen