Skakar liv i min gamla tråd igen. Försöker göra en grundläggande plan för mina kommande hotellnätter och vill få lite input från er alla.
Är HHG så har redan räknat bort gratis lounge genom uppgradering, (vågar inte chansa på att jag får det då jag är där under påsk och inte riktigt har koll på hur beläggningen brukar vara den tiden på året...), så frågan är om det är värt att betala extra för? Min egentligen fråga är hur ser utbudet ut?
OM jag betalar för ett rum med executive lounge så har jag ju alltid gratis frukost, vilket gör att jag i så fall bör ändra under MyWay och välja poäng där istället för frukost som nu är mitt aktiva val? Får jag välja om jag vill äta i restaurangen eller är det alltid loungen som gäller på hotellen som nämnas nedan?
Frukost har ju indirekt redan inom statusen, men att ta vägen via lounge för lite att äta på eftermiddagen och dricka är ju alltid trevligt om man råkar vara i närheten, så därför jag funderar på om jag ska betala extra redan från start och garantera tillgången...

Hotellen som det gäller är;
Conrad Singapore
Hilton Singapore
Conrad Bangkok
Hilton Sukhumvit
Tar tacksamt emot tips och råd från er som har erfarenhet från hotellen i denna del av världen.
Bra att känna till är att vi är två vuxna och en snart 11-åring under denna resa!