Senaste nytt

Hotell i Singapore + statusmatch från Eurobonus Gold

vi är alla olika, och det beror lite på vad barnen tycker om skulle jag säga. Hade det varit vi så hade vi skippat ”sevärdheter”, hade haft svårt att hålla barnen glada och vakna för Zoo eller stålträd... Istället hade vi siktat in oss på mat, tex en vända till Lau Pa Sat som är en av våra favoriter, eller kanske dumplings på Din Tai Fung eller Mott 32 om man vill se MSB och göra av med pengar!

Det lutar nog åt flygplatshotell och chill. Jag sneglade på att bo på MBS men de ska ha sgd1000 för ett dubbelrum långt kan jag sträcka mig för upplevelsens skull men det känns lite väl mycket när risken är att vi kommer sova bort halva dagen

Changi har ju sina gratis tours också https://fst.changiairport.com/

Gäller tyvärr endast om man har mellan 5.5 och 24h connection. Vi har 25h, en anamoli på awardbiljett.

Det lutar nog åt flygplatshotell och chill. Jag sneglade på att bo på MBS men de ska ha sgd1000 för ett dubbelrum långt kan jag sträcka mig för upplevelsens skull men det känns lite väl mycket när risken är att vi kommer sova bort halva dagen

Gäller tyvärr endast om man har mellan 5.5 och 24h connection. Vi har 25h, en anamoli på awardbiljett.

Ok, synd att de var så strikta.

Toppen