Senaste nytt

Hotell i Singapore + statusmatch från Eurobonus Gold

Marina Bay Sands kan ju vara roligt för att checka av poolen, men som hotell betraktat skulle jag säga so so.

Raffles är grymt, det som MBS saknar i klass återfinns i överflöd på Raffles.

Pan Pacific också bra, gillade poolområdet, hade dessutom en stor balkong där cigarrer kunde avnjutas med utsikt över just nämnda MBS.

Vill man få ner priset så kan man vända blicken mot Little India, kanske inget jag skulle rekommendera, men det blir i alla fall billigare.
 

Mr Basic

Medlem
Marina Bay Sands kan ju vara roligt för att checka av poolen, men som hotell betraktat skulle jag säga so so.
Absolut värd en vistelse. Hade två nätter där och spenderade hela dagen däremellan vid pool/takbar.
Pan Pacific också bra, gillade poolområdet, hade dessutom en stor balkong där cigarrer kunde avnjutas med utsikt över just nämnda MBS.
Bodde övriga (4) nätter här och var mkt nöjd. Skulle gärna bo här igen.
 

intuition

Medlem
I April så var 2/3 av alla rum (850/1282) rum färdigrenoverade enligt MBS. De behåller nog samma varning, mest för att ingen ska bli överraskad/besviken att arbete fortfarande pågår.

Enligt nedan så är det nu fokus på nya sviterna som fixas. Detta ska vara klart under 2023. Jag killgissar och påstår att det nog inte är så jättestörande.
Aha, förklarar att det inte finns några sviter alls i bokningsmotorn.

Jag får hoppas lite på att när alla rum är tillgängliga så sjunker priserna kanske något.
För de pengarna hade jag själv föredragit Raffles för ett stopp i vår, men andra i sällskapet är redan bokade på MBS och är inställda på det.
 
Toppen