Senaste nytt

Holländska Amex Platinum och dess fördelar

Jag har annu inte fatt mejlet, och vill gora en inbetalning. Har du lust att skicka betalningsuppgifterna pa PM?

Vet faktiskt inte dom, ser inte det i det enda mailet som jag fick, uppgifterna är sparade i internetbanken, men där syns inte alla betalningsuppgifter som behövs dessvärre.

Kanske någon annan här har det som behövs?

Är det någon som har haft problem med extrakortet?

Har fått mail från Amex att jag måste visa upp ett kontoinnehav ifrån ett Holländskt konto för extrakorts innehavaren med IBAN, har redan fyllt in dom detaljerna i samband med ansökan redan, och nu vill dom ha en pdf från Bunq kontot vilket inte verkar finnas att få tag på?

Edit ni som är i färd med ansökan, det gick till slut att via "settings" i kontodetaljerna att exportera kontot i pdf.

Misstänker att detta skedde då det inte fanns några pengar på det kontot, så se till att ha pengar på kontot då Amex veriferiar er den vägen.

Är det någon som har haft problem med extrakortet?

Har fått mail från Amex att jag måste visa upp ett kontoinnehav ifrån ett Holländskt konto för extrakorts innehavaren med IBAN, har redan fyllt in dom detaljerna i samband med ansökan redan, och nu vill dom ha en pdf från Bunq kontot vilket inte verkar finnas att få tag på?
Fått göra samma. Det går att ladda ner PDF från ditt konto. Men väntar fortfarande på extrakortet.

Är det någon som testat göra banköverföring/betalning via Revolut? När jag väljer internationell banköverföring i appen så finns det inget fällt att fylla i referens. Någon som löst det?

Är det någon som testat göra banköverföring/betalning via Revolut? När jag väljer internationell banköverföring i appen så finns det inget fällt att fylla i referens. Någon som löst det?
Jag har fått fylla i referens när jag har gjort det, på både EUR och GBP-transfers. Vad försöker du med för land?

Toppen