Senaste nytt

Holländska Amex Platinum och dess fördelar

enligt deras webb är det 500 € som gräns , men har du lyckats att få igenom betalningen då är det bara bra.
"Bent u toe aan een weekendje weg of wilt u graag uw horizon verbreden tijdens een reis rond de wereld? Boek dan uw reis via American Express en gebruik uw jaarlijkse Platinum Card Travel Voucher ter waarde van € 150. Bij een boeking van meer dan € 500 via americanexpress.nl/travel kan de Travel Voucher ter waarde van € 150 worden gebruikt."

Voordelen van de American Express Platinum Card
Måste kolla att det funkade, gjorde det väldigt snabbt på mobilen då jag hade behov att fixa rum med kort varsel så är ju möjligt att jag missat något men såg ut som att vouchern drogs av direkt då priset reducerades med €150.

Frågan är om man kommer in på Pontus och andra Centurion Lounger med KLM Amex Plat?
Inte sett någon diskutera det?

Frågan är om man kommer in på Pontus och andra Centurion Lounger med KLM Amex Plat?
Inte sett någon diskutera det?
Jag tror inte man kommer in med ett KLM Amex Platinum då det inte är ett Amex Platinum i sig, men med ett äkta Platinum från Amex Holland lär man komma in.

Hur skickas forsta fakturan ut? Far man den pa sin email?

Fick mail första månaden, har inte fått det denna månaden, men du kan ju alltid se saldot via ditt konto.

Gör en vanlig utlandsbetalning, sedan sparar du betalningsuppgifterna på din bank, så går det lite snabbare hädanefter, lämna kortnumret som referens.
Betalningen går snabbt.

Fick mail första månaden, har inte fått det denna månaden, men du kan ju alltid se saldot via ditt konto.

Gör en vanlig utlandsbetalning, sedan sparar du betalningsuppgifterna på din bank, så går det lite snabbare hädanefter, lämna kortnumret som referens.
Betalningen går snabbt.

Jag har annu inte fatt mejlet, och vill gora en inbetalning. Har du lust att skicka betalningsuppgifterna pa PM?

Toppen