Senaste nytt
Det blir garanterat en hel del oseriöst härifrån också. Men jag antar att problematiseringen av metodval fortfarande är något som ingår i utbildningen och analysen.

Varför tror du det? Du kan inte jämföra BC med Flygtorget. På Flygtorget skriver man ju medvetet påhittade saker och uttrycker sej väldigt cyniskt. Vissa kommer säkert att fylla i enkäten helt galet bara för att djäklas. Det tror jag inte om BC medlemmarna. Men som du säger det bör ingå att utvärdera detta ianalysen.

Varför tror du det? Du kan inte jämföra BC med Flygtorget. På Flygtorget skriver man ju medvetet påhittade saker och uttrycker sej väldigt cyniskt. Vissa kommer säkert att fylla i enkäten helt galet bara för att djäklas. Det tror jag inte om BC medlemmarna. Men som du säger det bör ingå att utvärdera detta ianalysen.

Därför att även här finns massor av troll. Prova att skriva något positivt om Miljöpartiet, flygskatten, diverse kreditkortsprogram (och värvningar däri) eller LN-RKP och se hur medlemmar med få inlägg man aldrig ser annars fyller på i trådar och PM med massor av skit.

Men det räcker om den risken finns med i analysen för de som har gör enkäten. Det är ingen som förväntar sig ett komplett vetenskapligt material.

Toppen