Senaste nytt

Hjälp för er som är påverkade av strejken

Johans00

Medlem
Någon i Europa som kan se om SK940 går på torsdag?
Flight Status

Jag kan bara söka till onsdag, gissar att det är pga att jag är i USA
Tyvärr inte
Screenshot_20190501-005309_Samsung Internet.jpg
 
Har en 2-4-1-resa inbokad med SAS 10 maj (ARN-LAX) och tillbaka 23 maj. Jag vill säkra upp och funderar på att boka en parallell 2-4-1-resa med LX dit och LH hem. Jag har tillräckligt med poäng och 2 vouchers. Frågan är om man får ha två parallella poängresor bokade?
 

Alf

Medlem
Har en 2-4-1-resa inbokad med SAS 10 maj (ARN-LAX) och tillbaka 23 maj. Jag vill säkra upp och funderar på att boka en parallell 2-4-1-resa med LX dit och LH hem. Jag har tillräckligt med poäng och 2 vouchers. Frågan är om man får ha två parallella poängresor bokade?

Det finns väl inget som hindrar att du bokar en parallell resa. Det svåraste borde vara att hitta platser, LAX brukar inte vara den lättaste platsen att hitta platser på med award biljetter.
 
Det finns väl inget som hindrar att du bokar en parallell resa. Det svåraste borde vara att hitta platser, LAX brukar inte vara den lättaste platsen att hitta platser på med award biljetter.

Platser finns, business dit och economy hem. Min tanke var att de kanske hade någon regel mot att göra så.
 
  • Gilla
Reactions: Alf

Stavve

Medlem
Avbokade dagens resa till Ängelholm redan i måndags... men ännu inte fått bekräftelse eller mail om det.
Antar att den avdelningen har fullt upp.
 
Toppen