Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Även jag fick mitt CCG matchat till HHG, det skedde 8:e mars. Gick på en förmiddag att få det matchat.

• Gilla
Reactions: Gus
. Om du redan har permanent guld ser jag ingen anledning till att skaffa Diamond iaf, då du har i princip det viktiga redan, anser jag.
Det är väl mycket värt att alltid veta att du kommer in i loungen som diamantmedlem? Istället för att bara kanske bli uppgradera till lounge-rum som guldmedlem. Och 50 % extra bonuspoäng istället för 25% är ju också mycket värt.

Intressant att dom först skriver "Complete the form below by June 30, 2016 and get a status match with Hilton HHonors™, valid through March 31, 2018."

Sen under Terms and Conditions står det följande:"After registering and tier status is validated, Hilton HHonors elite tier status will be valid through March 2017, thereafter; standard tier requirements must be met to maintain elite status."

En möjlig felskrivning kanske?

Last edited:
Intressant att dom först skriver "Complete the form below by June 30, 2016 and get a status match with Hilton HHonors™, valid through March 31, 2018."

Sen under Terms and Conditions står det följande:"After registering and tier status is validated, Hilton HHonors elite tier status will be valid through March 2017, thereafter; standard tier requirements must be met to maintain elite status."

En möjlig felskrivning kanske?
Ja, det låter lite för bra för att vara sant tycker jag.

Jag har fyllt i detta nu och hoppas kunna matcha mitt best Western diamond till hilton diamond. Men de vill ju att man ska skicka in sina past stays och jag har 0 past stays på best Western så det kanske inte går då!?

Blev matchad tidigare i år till 2017, gör ett försök att förlänga till 2018.
Någon som vet hur man ser giltighetstiden på nuvarande HHonors status, kan inte hitta det varken via min profil på webben eller via appen?

• Gilla
Reactions: Gus
Toppen