Hade det funnits hade jag inte haft några som helst problem med det hela. Jag har heller inget emot att de delar ut HHG till vemsomhelst utan direkta motprestationer.Men tycker fortfarande det skall ha "strings attached".
Nej, man kan ju inte klandra de som använder erbjudandet - det är Hilton som gör fel, inte medlemmarna.Men, jag har ingenting mot alla de som använder möjligheten. Där säger jag bara grattis.
Och de är inte ensamma - jag har hört från flera hotell att de märkt av en stor ökning av diamonds och har svårt att ge ens de förmåner man ska ha rätt till.Vi har redan börjat se effekterna.... Senast jag var på Waldorf Dubai hade det slutat ge Diamonds lounge tillgång från 1 jan pga att det finns för många diamonds = kaos i loungen. (Jag vet att detta inte är officiell benefit för Waldorf men inofficiellt har det varit så sedan Waldorf Dubai startade)
Kunde inte sagt det bättre själv.Urvattning i sin renaste form i det fallet ... Inga vinnare, varken gamla eller nya matchade diamond medlemmar.
Hade värdinnan varit på pite havsbad under sommaren eller vintern?Hade 5 nätter på Waldorf Dubai i Mars. Hade bokat svit och det var underbart tyst i loungen.
Värdinnan berättade att situationen blivit ohållbar under hösten, loungen hade varit att likna vid Pite havsbad, vilket kan vara trevligt om man i såfall bokat Pite havsbad