Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Blev matchad tidigare i år till 2017, gör ett försök att förlänga till 2018.
Någon som vet hur man ser giltighetstiden på nuvarande HHonors status, kan inte hitta det varken via min profil på webben eller via appen?

Hittar det ingenstans men om du har kvar mailet då du blev matchad så skriver dom där i hur länge matchningen gäller.

Återkom gärna med hur ditt försök går, jag tänkte nämligen prova samma sak :)

*Edit: Drog iväg ett mail får se hur det går.

Last edited:
Hittar det ingenstans men om du har kvar mailet då du blev matchad så skriver dom där i hur länge matchningen gäller.

Hmm, fick autosvar från båda mailadresserna jag provade med att jag ska använda sidan...

Vet inte om man får svar på lyckad förlängning och tänkte därför hålla koll på om min statusperiod ändras till 2018 men hittar inte var jag kan se det.
Kör på med Best Western Diamond igen, hade en natt under hösten så får se om den räcker ;)

• Gilla
Reactions: Gus
Jag har fyllt i detta nu och hoppas kunna matcha mitt best Western diamond till hilton diamond. Men de vill ju att man ska skicka in sina past stays och jag har 0 past stays på best Western så det kanske inte går då!?

Har du testat, och vad fick du som svar? Sitter i samma båt då jag bojkottat BW senaste året.

Har du testat, och vad fick du som svar? Sitter i samma båt då jag bojkottat BW senaste året.
Nu är jag Hilton Diamond!

För att sammanfatta! Jag var helt kastlös i alla hotell fram tills för någon månad sen. Då fick jag tipset om att köpa aktier hos Rezidor vilket ledde till att jag blev guldmedlem hos Club Carlson. Sedan såldes aktierna till vinst med 1000 kr.

Jag matchade mitt Club Carlson guld till guldkort hos Hilton. Guldkortet hos Hilton matchades sedan till diamantkort hos Best Western Rewards. Och slutligen matchades Best Western diamant till Hilton Diamant! :)

Det hela är som en framgångsrik saga som hämtad från en Hollywood-film! :)

Toppen