Är det någon som testat med nordiska hotellprogram, typ Choice Platinum? Missade Hyattmatchningen och Club Carlson Gold verkar inte räcka, eller?
Såg i tråden att det var någon som matchat sitt Best Western Platinum mot ett HH Diamond. Du borde i så fall kunna matcha ditt Choice Platinum till ett Best Western Platinum som du sedan matchar till ett HH Diamond. Jag gör ett försök till detta just nu (Choice Gold > BW Platinum > HH Diamond).Är det någon som testat med nordiska hotellprogram, typ Choice Platinum? Missade Hyattmatchningen och Club Carlson Gold verkar inte räcka, eller?
BW Platinum?Såg i tråden att det var någon som matchat sitt Best Western Platinum mot ett HH Diamond. Du borde i så fall kunna matcha ditt Choice Platinum till ett Best Western Platinum som du sedan matchar till ett HH Diamond. Jag gör ett försök till detta just nu (Choice Gold > BW Platinum > HH Diamond).
Ja, eller Best Western Diamond.BW Platinum?
Jag kan ju inte annat än hålla med. Jag tycker det är väldigt konstigt att så frikostigt dela ut högsta nivån. Sen utnyttjar jag det ju gärna själv såklart, så jag har matchat till mig både Hyatt och Hilton Diamond nu. Bra att ha i bakfickan och dumt att inte göra det, när arbetsinsatsen är ett par minuter. Men jag förstår ju alla som slitit ihop sin status att de känner att deras värde urvattnas.
Fungerade för mig. Matchade Nordic Choice Gold -> Best Western Diamond -> Hilton Honors Diamond. Var HHG sedan tidigare.Såg i tråden att det var någon som matchat sitt Best Western Platinum mot ett HH Diamond. Du borde i så fall kunna matcha ditt Choice Platinum till ett Best Western Platinum som du sedan matchar till ett HH Diamond. Jag gör ett försök till detta just nu (Choice Gold > BW Platinum > HH Diamond).
Vilken adress använde du för BW-matchningen? Måste också prova!Fungerade för mig. Matchade Nordic Choice Gold -> Best Western Diamond -> Hilton Honors Diamond. Var HHG sedan tidigare.