Senaste nytt

Hilton Statusmatchar igen - t.o.m. Diamond?

Update: nu blev man Diamond äntligen. Blev en omväg via Best Western men det gick smidigt ändå. Passar bra till kommande resan till KUL och SIN. :)

Hej, undrar hur ni formulerar en sån här begäran?. Skriver ni bara att ni vill att Hilton skall matcha er status
Pga att ni har status xxx hos konkurrenten, eller lägger ni till någon behov/ändrade resplaner/önskan i er
Begäran.. Då jag själv skulle behöva göra denna match då mitt HHG går ut, vill man ju inte ansöka på "fel" sätt
Och därför inte kvalificera sig..
Finns det kanske någon mall på nätet ?
Tacksam för all hjälp jag kan få

Jag bara skrev att jag var statusmedlem hos en av deras konkurrenter och att jag övervägde att byta kedja, frågade om de var intresserade av mina nätter och vad de kunde matcha med. Efter lite missförstånd så kom ett mail med statusen HHD.
Skickade med foton på två kort i andra kedjor med deras högsta status.

Jag skrev att jag hade status hos konkurrenten och bad de snällt matcha mitt kort mot motsvarande HH nivå inom ramen för kampanjen. Inga konstigheter. Man behöver nog inte förklara varför.

sådärja... har skickat in för att matcha frugan till Guld med hjälp av hennes CCG kort, hoppas att det går vägen.

Finns numera en direktlink så ni behöver inte smöra :)

Hilton HHonors

Tackar för länken! Har fyllt i formuläret så nu är det bara att vänta och se:

"
WE'RE ON IT!
Thanks for requesting status with Hilton HHonors. We're processing and validating your request. Please allow up to 5 business days for your account to be updated. You will receive an email notification with your new tier status.
"

Toppen