Senaste nytt

Hilton Gold/Diamond statusmatch/challenge till mars 2023

Maja

Medlem
Nej jag förstår inte, jag hitta inte mer info.

Förstår att dom inte ger bort bara, hade varit väldigt underligt.

Kan du vara snäll och förklara istället för att dum förklara en. Tack
Här kan du finns en hel del svar gällande status och vad som krävs. Om du redan nu är GOLD och har flera bokades nätter innan 31/12 så kanske du klarar av gränsen och blir uppgraderar till DIAMOND ändå?

Hilton Honors Frequently Asked Questions
 

Renato

Medlem
Läs @Maja inlägg ovan eller villkoren i FAQ. Guldmedlemmar omfattas i vilket fall som helst inte av möjligheten så du kan spara din tid. Sedan är det bara att googla ”statusmatch”...

Jag läste lite runt men jag förstod inte så mycket.
Dock så säger du att Guldmedlemmar omfattas inte om denna möjligheten?
 

Renato

Medlem
Här kan du finns en hel del svar gällande status och vad som krävs. Om du redan nu är GOLD och har flera bokades nätter innan 31/12 så kanske du klarar av gränsen och blir uppgraderar till DIAMOND ändå?

Hilton Honors Frequently Asked Questions

Hej Maja!

Ja jag tror jag kan klara av det för jag har en bokning jag ska göra på 14 nätter, jag är redan guld medlem.
Dock ett annat program. jag använder mest hilton och hotels.com. räknas hotels.com som ett annat program ?

EDIT:

"Why are Gold and Diamond members restricted from Status Match?
Gold and Diamond Members are already experiencing the benefits that come with elite Hilton Honors status; we will therefore not process these requests."
 
Last edited:

Davvelavve

Medlem
Verkar inte funka så bra, skickat in två gånger nu men blir nekad om ombedd att skicka in på nytt, precis det jag skickat in... Alltså bild på status och historik med boende.
 

Berglund

Medlem
Är det någon som matchat på sistone, nu till mars 2024, jag har försökt men länken fungerar inte för mig.
Hilton brukar bara ha statusmatchen öppen under den första delen av året, riktigt när den stängs vet jag inte men det är fullt tänkbart att gränsen skulle kunna gå vid första kvartalets slut.
 
Matchade i januari (vilket iofs inte är på sistone ).
Använde mig av denna länk (som fortfarande verkar funka)

https://www.hiltonhonors.com/en_US/status-match/landing/

Hilton brukar bara ha statusmatchen öppen under den första delen av året, riktigt när den stängs vet jag inte men det är fullt tänkbart att gränsen skulle kunna gå vid första kvartalets slut.
Jag chattade med Hilton och det skulle vara OK hela året testade "allt" förutom telefonen men där accepterades matchningen hoppas nu de accepeterar Accor Platinum och en kopia på räkningen från Fairmont SF.
 
Toppen