SubArcticFlyer
Medlem
Blev matchad till guld efter ett andra försök. Jag hade missat att mitt namn inte stod med på mitt "proof of stay" i första ansökningen...
Syns ditt namn i fakturan? Jag hade missat det i mitt första försök.Har försökt statusmatcha från Best western Diamond Select, men blev nekad. Har både screenshotat min sida där all info framgår, samt bifogat faktura från en natt.
Är det något som fattas?
Läste att en del fått det så men verkar vara lite random. Något surt att man la några nätter på Hilton i december för att komma över gränsen till diamond när man ser det så här i backspegelnFick igenom matchingen på tredje försöket. Status giltig t o m 31/3 2025 vid uppfyllande av kraven, enligt email.
Ja det låter länge, vi får väl seLäste att en del fått det så men verkar vara lite random. Något surt att man la några nätter på Hilton i december för att komma över gränsen till diamond när man ser det så här i backspegeln
Det var så jag löste det.Har försökt 4 gånger nu. Senaste ville dom ha faktura och screenshot på status på engelska. Lite bökigt..