Senaste nytt

Hilton Gold/Diamond statusmatch/challenge till mars 2023

Blev matchad till guld efter ett andra försök. Jag hade missat att mitt namn inte stod med på mitt "proof of stay" i första ansökningen...

Hilton.jpg
 

Capa

Medlem
Vad händer om statusmatchen beviljas mitt under en stay? Får man tillgodoräkna sig alla dagar så länge man inte har checkat ut? Hur lång tid har det tagit för er att få svar efter att ni skickat in? Kanske gäller denna bara "året ut" och att det kommer ny länk etc. efter årsskiftet?
 

mustam

Medlem
Har försökt statusmatcha från Best western Diamond Select, men blev nekad. Har både screenshotat min sida där all info framgår, samt bifogat faktura från en natt.
Är det något som fattas?
 

Tevyn

Medlem
Får bara upp ett felmeddelande när jag försöker matcha:
"Oops! We've encountered a problem.
Our online registration isn't working at the moment.
Please check back later or contact
Hilton Customer Support for assistance."

Någon som lyckats här i dagarna?
 

Benz

Medlem
Fick igenom matchingen på tredje försöket. Status giltig t o m 31/3 2025 vid uppfyllande av kraven, enligt email.
 

TP12

Medlem
Fick igenom matchingen på tredje försöket. Status giltig t o m 31/3 2025 vid uppfyllande av kraven, enligt email.
Läste att en del fått det så men verkar vara lite random. Något surt att man la några nätter på Hilton i december för att komma över gränsen till diamond när man ser det så här i backspegeln :)
 
Toppen