Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Stort tack för detta, jag provade idag och det fungerade. Jag är inte medlem sedan tidigare så jag gjorde på följande sätt:

1. Gå till www.hiltonhonors.com och registrera nytt medlemskap.
2. Fyll i alla uppgifter korrekt förutom land där man väljer Australien
3. Nu har man ett blue-medlemskap med ett hh-nummer
4. Gå till johan_fbgs länk för att hitta ett giltigt nummer. Jag började med 411945 (Masterbank Russia Visa Infinite), sedan hittade jag på siffror och korrigerade vissa nummer för att få noll som slutresultat
5. Knappa in numret på kampanjsiten och verifiera, skriv därefter in hh-numret från nyregistreringen
6. Logga in på mitt konto på hiltonhonors.com och ändra land till Sverige
7. Välj vilka gold-fördelar man föredrar

Verkar inte fungera..

På steg 5: "Your session has timed out. Please refresh or close your browser and try again."
Fungerar inte när jag stänger ner och börjar om igen heller.. :(
15-20 försök snart..

Edit: NEJ, detta fungerar inte på Mac i alla fall.. prövat allt nu. :mad:
Edit 2: JA, det fungerar.. i Google Chrome!
Edit 3: Haha, MAC har stora problem alltså.. herregud! Det går inte att ändra land till Sverige ens..
"We're sorry, your changes could not be saved, please try again later." = Chrome + Windows löser problemet.

Last edited:
Tack! Det fungerade, stort tack!
Dåligt att MAC inte levererade dock..

Nu är min stora fråga: Kan man statusmatch detta till något annat program? :)
Skärmavbild 2012-09-13 kl. 11.22.21.png

Kanske fungerar mot SPG? Då de har hotell som jag bor på rätt ofta.. hade ju varit bra.
Ska man bara maila och bifoga en printscreen på statusen? :)

Det kan vara så att fina hotellkedjor som Starwood inte ger så mycket för ett Hilton Gold vid matchning , men har inte testat själv... Ett Hilton Diamond hade varit säkrare, men det är ju alltid värt att testa:)

Det kan vara så att fina hotellkedjor som Starwood inte ger så mycket för ett Hilton Gold vid matchning , men har inte testat själv... Ett Hilton Diamond hade varit säkrare, men det är ju alltid värt att testa:)

Har nu pratat med Starwood Preferred Guest.. dom matcher inte, vilket du sa.
Jag har dock signat upp där och bor jag 18 nätter inom 3 månader skall jag tydligen bli Platinum, är detta en bra deal?
Det verkar ju som det om man kollar ordinarie krav för Platinum..

Har nu pratat med Starwood Preferred Guest.. dom matcher inte, vilket du sa.
Jag har dock signat upp där och bor jag 18 nätter inom 3 månader skall jag tydligen bli Platinum, är detta en bra deal?
Det verkar ju som det om man kollar ordinarie krav för Platinum..

Ordinarie Krav för Platinum i Starwood är 50 nätter eller 25 vistelser per år. Däremot så kan det kanske kännas sm många nätter under en kort period. Själv håller jag Starwood för min favoritkedja. Synd bara att de är å dåligt representerade i Skandinavien.

Ordinarie Krav för Platinum i Starwood är 50 nätter eller 25 vistelser per år. Däremot så kan det kanske kännas sm många nätter under en kort period. Själv håller jag Starwood för min favoritkedja. Synd bara att de är å dåligt representerade i Skandinavien.

Då är det ju riktigt bra med bara 18 nätter? Skulle få statusen till 2014 också (minns inte exakt datum.)

Toppen