agehall
Medlem
Det är kontakta kundtjänst inte att göra bokningar som kan skapa problem,
Jo, jag vet. Jag har noga instruerat alla jag har hjälpt att aldrig kontakta kundtjänst...
Det är kontakta kundtjänst inte att göra bokningar som kan skapa problem,
Frugan fick heller aldrig något kort, bäst att bara låta det vara. Kanske till och med ändra tillbaka adressen till Asien?Min kontakt handlade om något så löjligt som ett nytt kort (behövs ju inte, men man är ju fåfäng)
Såhär svarade de om detta
The request for a card was not processed due to a system glitch.
Jag har fortfarande inte fått något nytt kort, men jag låter det vara av förklarliga skäl.
Eller så skaffar man gold/diamond på det traditionella viset, genom att betala för sig helt enkelt
...
Det kanske man gör också, när man väl fått prova på hur kul det är.
Ungefär som knark, först kan det var gratis men vill man ha mer kostar det som fn
hade det inte varit gratis första gången så kanske man aldrig provat och blivit beroende.![]()