Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Min kontakt handlade om något så löjligt som ett nytt kort (behövs ju inte, men man är ju fåfäng)
Såhär svarade de om detta
The request for a card was not processed due to a system glitch.
Jag har fortfarande inte fått något nytt kort, men jag låter det vara av förklarliga skäl.

Min kontakt handlade om något så löjligt som ett nytt kort (behövs ju inte, men man är ju fåfäng)
Såhär svarade de om detta
The request for a card was not processed due to a system glitch.
Jag har fortfarande inte fått något nytt kort, men jag låter det vara av förklarliga skäl.
Frugan fick heller aldrig något kort, bäst att bara låta det vara. Kanske till och med ändra tillbaka adressen till Asien?

Om man blivit nedgraderad, kanske man kan göra tricket en gång till och bli guld igen?
Vad är det värsta som kan hända om de upptäcker det? att de stänger kontot och raderar poängen kanske
men har man få eller inga poäng spelar det väl ingen roll.

Eller så skaffar man gold/diamond på det traditionella viset, genom att betala för sig helt enkelt :cool:

Närå, jag är inte en sån som gnäller på att mina statuskort blir urlakade av diverse promos, kryphål och liknande. Men jag kanske inte känner jättestort medlidande med dem som nu förlorat sin Hilton-status. Försöka duger, såklart, men fusk är trots allt fusk...

Eller så skaffar man gold/diamond på det traditionella viset, genom att betala för sig helt enkelt :cool:
...

Det kanske man gör också, när man väl fått prova på hur kul det är.
Ungefär som knark, först kan det var gratis men vill man ha mer kostar det som fn
hade det inte varit gratis första gången så kanske man aldrig provat och blivit beroende. :cool:

Det kanske man gör också, när man väl fått prova på hur kul det är.
Ungefär som knark, först kan det var gratis men vill man ha mer kostar det som fn
hade det inte varit gratis första gången så kanske man aldrig provat och blivit beroende. :cool:

Ligger väldigt mycket i det. Funderar på om det inte är ett smart marknadsföringsknep av Hilton att låta oss hållas. Kan inte kosta speciellt mycket jämfört med vad det kan ge (som att jag numera alltid väljer Hilton-hotell när det finns och förmodligen kommer att fundera starkt på hur jag ska kunna återkvalificera mig när gratisperioden är över).

Toppen