Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Exakt, Hilton Metropole.

Är gratis frukost något jag kan förvänta mig som erbjudande som guld kund?
Bodde precis på Doubletree by Hilton i Oslo, frukosten var gratis. Dock så behöver du logga in på din profil och välja att du vill ha gratis frukost (eller 1000 poäng).

While researching your account, I have discovered that your account was registered for the Visa Infinite Asia Pacific Instant Gold offer that, unfortunately, residents of Sweden are not eligible for. I am required to forward this information to the appropriate department so it is possible that your account will be downgraded to your applicable status of Blue.
I do regret if this causes you any inconvenience. However, all hotels will be able to view your tier status in their system.

2 veckor fortfarande guld och inte ett pip har hörts, kanske tecken på att möjligheten att få guld gratis inte är ett misstag utan handlar om Viral marketing - Wikipedia, the free encyclopedia

Det gäller ju inte bara för Asien.

Who is eligible to participate in this promotion?
This offer is open to selected Visa Infinite cardholders residing within Asia Pacific, Central Europe, Middle East and Africa and who are enrolled in Hilton HHonors and register for the promotion.

Bara att ändra sin adress till någon land i centraleuropa då. Borde ju inte innebära några problem så länge du har fått ditt guldkort redan.

Funkar perfekt, hade inget konto tidigare! Guld nu. Kunde dessutom "requesta" att de skickar ett medlemskort via sidan, så får se om det dimper ner något om 2-3 veckor.

Mailade A-club support och bad om en statusmatch också.. Bifogade ett screenshot. Får se hur det går :)

Fick du igenom statusmatchningen?

Någon annan som lyckats matcha till Le club med HHonor gold utan att ha några nätter med Hilton?

Fungerar utmärkt! Bodde på Hilton i Aten i somras. Vi blev uppgraderade till Executive Floor med loungeaccess och frukost, samt att vi fick frukt och en flaska vin "complimentary" till rummet.

Stort tack för detta, jag provade idag och det fungerade. Jag är inte medlem sedan tidigare så jag gjorde på följande sätt:

1. Gå till www.hiltonhonors.com och registrera nytt medlemskap.
2. Fyll i alla uppgifter korrekt förutom land där man väljer Australien
3. Nu har man ett blue-medlemskap med ett hh-nummer
4. Gå till johan_fbgs länk för att hitta ett giltigt nummer. Jag började med 411945 (Masterbank Russia Visa Infinite), sedan hittade jag på siffror och korrigerade vissa nummer för att få noll som slutresultat
5. Knappa in numret på kampanjsiten och verifiera, skriv därefter in hh-numret från nyregistreringen
6. Logga in på mitt konto på hiltonhonors.com och ändra land till Sverige
7. Välj vilka gold-fördelar man föredrar

Jag använde ett dayroom på Hilton Schipol i måndags. 107.40 EUR för en dag är ett helt ok pris tycker jag. Sheraton ligger bättre till, men de håller på med renoveringar, så de ville inte hyra ut ett rum. Dessutom var det dyrare, 170 EUR. Jag får testa det en annan gång. När jag checkade in på Hilton så blev jag uppgraderad tack vare min guldstatus och fick tillträde till deras lounge på översta våningen. Receptionisten var dock förbryllad över varför addressen sa Svergie men landet sa Australien, och etbjöds sig rätta det.

Toppen