Senaste nytt

HHonors Gold direkt, utan några vistelser, utlägg eller statusmatchning

Detta fungerade även för mig efter att ha provat lite olika kortnummer. Har bara bott en natt på Hilton tidigare och blev inte nöjd då (fick ett rum för rökare :mad:). Har just bott min första natt på Hampton Inn i USA och det är okej så här långt. I natt byter jag till Hilton Hotel & Resort, får se hur det är. Dock noterar jag att det på fakturan fortfarande står Australien trots att jag ändrat till Sverige. Antar att det tar en tag innan det ändras i min profil.

Nu tror jag att detta inte fungerar längre...

Efter att ha lagt in kontouppgifter och skrivit in HHonors nummer + PIN så kommer jag tillbaka till första rutan där de ber mig att ännu en gång skriva in mina uppgifter. När jag gör det så ber de mig att ta kontakt med supporten.

Last edited:
Det där felet fick jag också ett par gånger. Testa att göra alltihop en en anonym browserflik. Tror det var min lösning på det hela.

Det där felet fick jag också ett par gånger. Testa att göra alltihop en en anonym browserflik. Tror det var min lösning på det hela.

Tack jag gör ett försök!

EDIT

Det gick inge vidare, får se om jag testar igen om någon dag.

/Blom

Last edited:
Jag tvekade ytterst länge om jag skulle göra detta. Men "uppgraderade" mig från silver till guld nu.

Har du kollat att ditt "kreditkortsnummer" stämmer? Matar du in rätt svar på captcha:n?

Japp, det blev godkänt.

Hhonors.jpg

Toppen