Senaste nytt

Hertz - underkänd kreditcheck

Lägger man in sitt medlemsnummer så blir det ingen kreditcheck för att få är man en känd kund hos Hertz. Det måste dock vara inlagt från början. Så frågan är hur man lägger in sitt medlemsnummer i kampanjbokningarna via SAS hemsida..? Är det någon som lyckats med detta?
Har samma problem att jag inte lyckats lägga in mitt kundnummer hos Hertz längre när man bokar via SAS. Det har tidigare funnits en ruta på SAS-bokningssida men den är nu borttagen. Kan ej hitta hur jag lägger till det via mitt konto hos Hertz heller.

Har samma problem att jag inte lyckats lägga in mitt kundnummer hos Hertz längre när man bokar via SAS. Det har tidigare funnits en ruta på SAS-bokningssida men den är nu borttagen. Kan ej hitta hur jag lägger till det via mitt konto hos Hertz heller.
Det ska finnas, var beskedet när jag förra veckan frågade kundtjänst (hertz). Någon som fumlat bort den i en uppdatering, förhoppningsvis kommer den tillbaka.

Det går inte att lägga till i efterhand tydligen, men kundtjänst avbokade och gjorde en ny med rätt info. Alla koder ser ut att ligga med, och priset var detsamma - återstår att se om det faktiskt blir poäng... Isåfall är det ju en väg men smidig är den inte.

Tror på lokalt - eftersom Tage Rejmes är ett svenskt bolag, så har de nog bara lagt på det andra i texten för de som behöver hjälp att göra kopplingen till vad den kommer ifrån.
Låter rimligt.
Försäkringar brukar ju ha undantag eller dåliga villkor för "stöld med nyckel" som det ju skulle vara i det här fallet. De har säkert något, men självrisken är nog väldigt hög..
Sant sant, det är säkert så.

Det ska finnas, var beskedet när jag förra veckan frågade kundtjänst (hertz). Någon som fumlat bort den i en uppdatering, förhoppningsvis kommer den tillbaka.

Det går inte att lägga till i efterhand tydligen, men kundtjänst avbokade och gjorde en ny med rätt info. Alla koder ser ut att ligga med, och priset var detsamma - återstår att se om det faktiskt blir poäng... Isåfall är det ju en väg men smidig är den inte.
Just nu skiter jag i min status hos Hertz isf, tar hellre 2500 statuspoäng hos SAS. Blir ändå ingen uppgradering eller liknande hos Hertz iom att jag hyrt en Tesla 3 som ändå är "låst" till vilken bil jag får.
Har de senaste hyrorna när min status har legat inne inte fått någon uppgradering alls, troligen för att jag redan har hyrt stora suv:ar, varav en var envägshyra där man försökte sälja på mig en uppgradering och jag nekade och sa att den ändå borde ingå som President's Circle, men icke.

• Gilla
Reactions: hco
Toppen