Terms and Conditions
- Minimum rental length is one day
Hmm... hur tolkar Hertz minimum day? Dvs. om man bokar en 24h i.e. 1-day, men lämnar bilen tillbaka inom tex 20 timmar?
Terms and Conditions
- Minimum rental length is one day
Hmm... hur tolkar Hertz minimum day? Dvs. om man bokar en 24h i.e. 1-day, men lämnar bilen tillbaka inom tex 20 timmar?
Nå vad tror ni, vingklipper man poängen om man klickar på ändra till inte prepaid?
Får man 3000+ eurobonuspoäng för varje hyra inom perioden eller bara en gång? Om det förstnämnda gäller så är det ju riktigt bra.
Jag fattar inte den här kampanjen. Vad är det jag kan vinna? Är det så att jag får 3000 poäng mer per bilhyra inom den här perioden eller har jag möjlighet att vinna det?Eftersom det inte står något annat så måste det vara så, det står inte heller att man inte kan vinna flera gånger så en person som hyr 7ggr borde teoretiskt kunna vinna 7ggr. (förvisso står det 7 lucky Winners men inte uttryckligen att det måste vara 7 olika personer, om Hertz låter någon vinna flera gånger är en annan sak)
Jag fattar inte den här kampanjen.
Vad är det jag kan vinna? Är det så att jag får 3000 poäng mer per bilhyra inom den här perioden eller har jag möjlighet att vinna det?
Borde då byta ut två bokningar jag har med Avis. Blir lite orolig när jag läst tråden om erfarenheter med Hertz men trevligt med 6 000 poäng.Hertz is paying back the total amount of the respective rental bill picked to the 7 lucky winners.