Homer skrev:Terms and ConditionsMinimum rental length is one dayKlicka för att utvidga...
Hmm... hur tolkar Hertz minimum day? Dvs. om man bokar en 24h i.e. 1-day, men lämnar bilen tillbaka inom tex 20 timmar?
Homer skrev:Terms and ConditionsMinimum rental length is one dayKlicka för att utvidga...
FFlash skrev:Hmm... hur tolkar Hertz minimum day? Dvs. om man bokar en 24h i.e. 1-day, men lämnar bilen tillbaka inom tex 20 timmar?Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Nå vad tror ni, vingklipper man poängen om man klickar på ändra till inte prepaid?Klicka för att utvidga...
Original skrev:Får man 3000+ eurobonuspoäng för varje hyra inom perioden eller bara en gång? Om det förstnämnda gäller så är det ju riktigt bra.Klicka för att utvidga...
Jag fattar inte den här kampanjen. Vad är det jag kan vinna? Är det så att jag får 3000 poäng mer per bilhyra inom den här perioden eller har jag möjlighet att vinna det?Homer skrev:Eftersom det inte står något annat så måste det vara så, det står inte heller att man inte kan vinna flera gånger så en person som hyr 7ggr borde teoretiskt kunna vinna 7ggr. (förvisso står det 7 lucky Winners men inte uttryckligen att det måste vara 7 olika personer, om Hertz låter någon vinna flera gånger är en annan sak)Klicka för att utvidga...
Johanna skrev:Jag fattar inte den här kampanjen.Vad är det jag kan vinna?Är det så att jag får 3000 poäng mer per bilhyra inom den här perioden eller har jag möjlighet att vinna det?Klicka för att utvidga...
Borde då byta ut två bokningar jag har med Avis. Blir lite orolig när jag läst tråden om erfarenheter med Hertz men trevligt med 6 000 poäng.Homer skrev:Hertz is paying back the total amount of the respective rental bill picked to the 7 lucky winners.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Det står ingenstans att det måste vara förbetalt, men blir det inte rejält mycket dyrare att betala i efterskott?Klicka för att utvidga...
Ser inte ut som du hyr bilen en hel dag vilket ska vara minimum. Eftersom det förmodligen inte är någon prisskillnad på 18AUG 08:00 - 19AUG 08:00 hade jag bokat det och lämnat tillbaka bilen tidigare.Aron Branteström skrev:Fråga för en nybörjare, ser det här rätt ut:Visa bifogad bild 55318Klicka för att utvidga...
Aron Branteström skrev:Fråga för en nybörjare, ser det här rätt ut:Visa bifogad bild 55318Klicka för att utvidga...
johan_fbg skrev:Ser inte ut som du hyr bilen en hel dag vilket ska vara minimum. .Klicka för att utvidga...
Martin Johansson skrev:Har någon fått in alla sina poäng från denna kampanj? Jag hyrde över en helg och har ännu bara fått de vanliga 500p. Ska jag räkna med att 3000 kampanjpoäng kan komma in vid ett senare tillfälle eller har något blivit fel?Vet någon hur det varit tidigare vid liknande kampanjer?Klicka för att utvidga...