Senaste nytt

Heads up: The BusinessClass.se forum is moving!

ekf

Medlem
Jag kan fortfarande inte komma åt forumet via desktop? Använder Chrome med Windows.

Businessclass.com funkar fint men när jag sedan väljer 'forum' så landar jag på något som ser ut som en 'ms-dos' sida.
Det ser ut som att du inte har lyckats ladda sidans CSS-fil (som innehåller all formatering). Prova att göra en Ctrl+R i Chrome för att ladda om sidan utan cache
 

chazzie

Medlem
Jag kan logga in men inte svara på/skapa nya trådar eller skicka DM i Firefox, förefaller fungera bättre i Chrome. Jag kan "like:a" men det kräver en inloggning och en extra knapptryckning för "like this post" varje gång.
 
  • Gilla
Reactions: pep

hendberg

Medlem
Jävla skitsida. Har följt denna sida i många år men nu måste jag byta lösen varje gång jag ska in. Det är bisarrt dåligt. När jag försöker skapa nytt lösen så får jag felmeddelande varje gång. Känns som en 12-åring som har skapat design och funktionalitet. Vad håller ni på med?
 

Delayed

Medlem
Jävla skitsida. Har följt denna sida i många år men nu måste jag byta lösen varje gång jag ska in. Det är bisarrt dåligt. När jag försöker skapa nytt lösen så får jag felmeddelande varje gång. Känns som en 12-åring som har skapat design och funktionalitet. Vad håller ni på med?
Jag kan väl tycka att din felrapport även har vissa kvalitetsbrister...

Varför måste du byta lösen, beskriv händelseförloppet. Vad får du för felmeddelande, kanske en skärmdump. Vad kör du på för hårdvara? Dator, telefon, platta... Operativsystem? Webläsare eller Tapatalk? Versioner på dessa?
 
Toppen