Senaste nytt

Hawaii - En tokig tråd för den som är såld på Hawaii only

Stort tack för alla tipsen, jag ska definitivt kolla in hotellen. Tyvärr existerar inte begreppet "billigt" när man har tre barn, det blir alltid svit eller två dubbelrum.
Vi har stopover i både ORD och SFO på vägen dit så vi bör hinna anpassa oss någorlunda! Däremot ser jag ett problem med tre besvikna ungar om jag inte lyckas ordna närkontakt med sköldpaddor o_O

Enjoy: Hawaii Turtle Tours - Turtle Eco Adventure Oahu Tour

Priserna verkar generellt sett ha gått upp. Men det är så klart jag kollar normalt sett bara på rum för två vuxna.

På nordöstra sidan finns Sea Life Park. Där tror jag det erbjuds alla olika former av vattendjur och en del andra aktiviteter. Kanske kan fungera som nödlösning. Jag vet inte om sköldpaddorna är så blyga det är bara det att runt Ohau är det mycket båttrafik, mycket människor och annat som de små liven inte är jätteförtjusta i.

Har varit en hel del på North Shore och jag måste dock säga att jag inte sett någon sköldpadda från land eller på land. Men med båt kan det nog mycket väl fungera. Tänkte inte så långt...

Kailua, nu är även jag avis ;)

Frukost på Cinnemon's
cinnamonsrestaurant.com/

Lunch eller middag på Buzz's
buzzsoriginalsteakhouse.com/

Nu är jag sugen att åka tillbaka :)

Turtle tours verkar passa oss perfekt, stort tack för det tipset! Sea Life Park verkar också väldigt intressant för kidsen.
Kailua, nu är även jag avis ;)

Frukost på Cinnemon's
cinnamonsrestaurant.com/

Lunch eller middag på Buzz's
buzzsoriginalsteakhouse.com/

Nu är jag sugen att åka tillbaka :)
Kollade menyerna och platserna och det ser sannerligen inte dåligt ut. Tror nog barnen kommer gilla det här :)

Kailua var verkligen helt fantastiskt! Hade fyra dar där i juli. Tack för tipset @Senator
Framförallt stranden, som var helt otrolig. Mest en massa locals som gick eller sprang med sina hundar. Lätt den bästa jag besökt.

Trevligt att kunna handla på Whole Foods och sitta i trädgården och äta frukost. Däremot så var vi lite besvikna på restaurangmaten. Åt på Haleiwa Joe's i grannbyn Kaneohe, Buzz's Steakhouse och nåt ställe till. Helt okej, men verkligen inget att skriva hem om tyvärr.

Kailua var verkligen helt fantastiskt! Hade fyra dar där i juli. Tack för tipset @Senator
Framförallt stranden, som var helt otrolig. Mest en massa locals som gick eller sprang med sina hundar. Lätt den bästa jag besökt.

Trevligt att kunna handla på Whole Foods och sitta i trädgården och äta frukost. Däremot så var vi lite besvikna på restaurangmaten. Åt på Haleiwa Joe's i grannbyn Kaneohe, Buzz's Steakhouse och nåt ställe till. Helt okej, men verkligen inget att skriva hem om tyvärr.

Turtle tours verkar passa oss perfekt, stort tack för det tipset! Sea Life Park verkar också väldigt intressant för kidsen.

Kollade menyerna och platserna och det ser sannerligen inte dåligt ut. Tror nog barnen kommer gilla det här :)

Nej, någon kulinarisk högborg är det inte ;) Men klassisk amerikanskt käk...

Stranden är helt magisk, håller med... världsklass...

Toppen